گوناگون

شرکت کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن به حضرت امام(ره) ادای احترام می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم باقری در تشریح ویژه برنامه‌های زیارتی متسابقین و بازدید از اماکن مذهبی و دینی اظهار داشت: همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) در روز سه شنبه ششم خرداد، متسابقین سی‌ و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و نثار تاج گل، به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام خواهند کرد.

وی در خصوص بازدید از اماکن زیارتی و فرهنگی توسط متسابقین خاطر نشان کرد: در این باره تلاش شده است برنامه‌های تأثیرگذاری در ابعاد فرهنگی، معنویو مذهبی برای متسابقین اجرا شود.

باقری حضور متسابقین در نماز جمعه تهران را ازویژه برنامه های معنوی سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برشمرد و افزود: در پنجمین روز برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که مصادف با روز جمعه است، متسابقین با حضور در مراسم نماز جمعه تهران، این فریضه الهی را به جای خواهند آورد.

مسئول کمیته امور هماهنگی متسابقین سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، نشست صمیمی متسابقین در روز 13 خرداد با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف را از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهداف شکل گیری کمیته امور هماهنگی متسابقین متذکر شد: این کمیته به منظور تقویت سطح رضایتمندی و تکریم متسابقین راه اندازی شده و هدف از آن ساماندهی و ایجاد هماهنگی بین متسابقین و کمیته‌های ستاد برگزاری مسابقات است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا