گوناگون

همایش فلسفه و صلح جهانی فردا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا هجدهمين همايش بزرگداشت حكيم ملاصدرا، فردا اول خردادماه با موضوع «فلسفه و صلح جهاني» برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 8:30 با سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت قرآن و خوش آمدگویی و اعلام برنامه دکتر حسین کلباسی آغاز می شود.

سخنرانی آیت الله سیدمحمد خامنه ای رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا، دکتر رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله دکتر سیدمصطفی محقق داماد استاد حقوق دانشگاه شهید بهشتی و دکتر کریم مجتهدی استاد بازنشسته فلسفه دانشگاه تهران از دیگر برنامه های این همایش است.

بعد از مراسم افتتاحیه در دو سالن، 5 سخنرانی به طور همزمان برگزار می شود که از جمله سخنرانان دکتر حسین کلباسی، دکتر قاسم پورحسن، دکتر رضا سلیمان حشمت، دکتر حمیدرضا آیت اللهی، دکتر عطیه زندیه، عبدالله صلواتی، سیدموسی دیباج، رضا ماحوزی و عبدالرزاق حسامی فر هستند.

از ساعت 14:20 نیز همایش در دو سالن ادامه می یابد. نواب مقربی، حسین نعمتی، علی مجمد ساجدی، رضا اسدپور، سیدمصطفی شهر آئینی، علی الله بداشتی، خسرو کمالی سروستانی از جمله این سخنرانان هستند.

پایان بخش این همایش نیز سخنرانی دکتر علی اصغر مصلح، حسن بلخاری، شهین اعوانی و دکتر غلامحسن ابراهیمی دینانی است که در ساعت 18:20 پایان می یابد.

این همایش در بزرگراه آبشناسان، بعد از تقاطع شهيد ستاري، خيابان شقايق، كوچه دهم، مجتمع آدينه برپا می شود که در آن اساتید و کارشناسان فلسفه به ارائه سخن می پردازند.

علاقه مندان براي كسب اطلاعات تكميلي مي توانید به سايت بنیاد حکمت اسلامی صدرا http://www.mullasadra.org/ مراجعه و يا با شماره‌هاي 88153381 و 8153220 و 88153221، نمابر 88493803 تماس حاصل کنند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا