گوناگون

شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل به برکت انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقرعبادی  پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگ جشن ولایت که با حضور اقشار مختلف  مردم در محل دفتر امام جمعه بیرجند برگزار شد، اظهارکرد:عید غدیر بزرگترین عید امت است که صرفا دراین عید برای اهل بیت جشن نمی گیریم بلکه مبحث بزرگی بنام حکومت را دنبال می کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محل نزاع درمسئله غدیر بحث حکومت است که  دراین رابطه شواهد نیزاین را نشان می دهد که مراد اصلی پیامبر(ص) در این روزمسئله حکومت بوده است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به آیه 31 سوره اعراف، افزود: این آیه اهمیت مسئله امامت را بیان می کند که دراین آیه خداوند می فرماید بگو ای پیامبر خداوند تنها امور ناشایست را ممنوع می کند اگرچه آشکار و پنهان باشد.

وی با بیان اینکه واژه امام به صورت مکرر در قرآن آمده است، بیان کرد: این واژه در لغت به معنی چیزی که ازآن پیروی شود است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرآن کریم واژه امام را برای افرادی که از آنها پیروی می شود چه حق و چه باطل به کار می برد.

وی افزود: انسان دو جنبه متضاد با یکدیگر در درون خود دارد که یکی از این دو جنبه میل به خداوند به عنوان کمال مطلق و جنبه دوم میل به پستی و زشتی است که این دومیل در دیگر موجودات وجود ندارد و یا درجه ان بسیار پایین است.

 حجت الاسلام عبادی بیان کرد: جوامع انسانی نیز براساس این دو میل حرکت می کنند که در این رابطه خود جوامع به تنهایی عددی نیستند و کسی که می تواند جامعه را منحط و یا حرکت تعاملی در جامعه ایجاد کند امام آن جامعه است.

وی عنوان کرد: امامت و رهبری جامعه درواقع روح برای کارها و اعمالی که در جامعه صورت می گیرد است که دراین رابطه رفتارهای جامعه جسم هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرامامت حاکم برجامعه حق نباشد رفتارهای تکاملی جامعه از بین می رود که دراین حکومت انحطاطی روحی دمیده می شود که تمام زشتی در جامعه ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه از جهت فرهنگی  مسئله حاکمیت بسیار تاثیر گذار است، گفت: نماز به عنوان یک زیبایی در جامعه شناخته شده که در حرکت فرهنگی جامعه تاثیر گذار است.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست، بیان کرد: این قدرت نشات گرفته از ولایت فقیه است.

وی به تحولات اخیر کشور های همسایه  اشاره کرد و گفت: تحولاتی که درچند سال اخیر درعراق، لبنان، حماس و سوریه اتفاق افتاده با مدیریت جمهوری اسلامی ایران  تمام نقشه های دشمن دراین کشور ها نقش برآب شد.

 حجت الاسلام عبادی اظهارکرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته در سطح جهان می درخشد به برکت پیروی از ولایت فقیه است.

وی در پایان یادآورشد: اگر امروز شمارس معکوس برای نابودی اسرائیلی آغاز شده به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا