گوناگون

شناسایی 32 پروژه با عمر 5 سال در لرستان

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه نگاه به حرکت و پیشرفت دیگر استان‎ها مشکل و دردی از مشکلات و محرومیت‎های استان را حل نمی‎کند، گفت: نباید منتظر ماند تا کسی بیاید و مشکل استان ما را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، علی کورانی‎فر در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر، افزود: در هفته دولت که به نام شهیدان رجایی و باهنر مزین و نامگذاری شده باید خدمات، دستاوردها، عملکرد و برنامه‎های نظام به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی تأکید کرد: جوشش باید درون‎زا و همراه با کوشش صورت گیرد و باید به سمت پیشرفت حرکت کنیم و بال پرواز را بگشاییم.

کورانی‎فر با اشاره به تکمیل‌نشدن سد مرووک دورود، خاطرنشان کرد: احداث این سد هم‎زمان با سد کمال صالح در استان مرکزی با یک مختصات فیزیکی آغاز شد که سد کمال صالح پنج سال است به بهره‎برداری رسیده اما پروژه سد مرووک تا زمان بهره‎برداری 10 سال با تاخیر مواجه است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان به نمونه دیگری اشاره کرد و یادآور شد: مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد که 1360 هکتار زمین کشاورزی، 500 لیتر آب در ثانیه و 9 مگاوات برق و تأسیسات فراوان برای پرورش‌ماهی، سیلو و سالن‎های متعدد دارد، سال‎هاست که بلاتکلیف مانده و این در حالیست که اگر این مجتمع در استان‎های دیگری بود الان با قدرت به کارش ادامه می‎داد.

وی در ادامه بیان‌کرد: 32 پروژه که میانگین عمر آنها پنج سال است را شناسایی کرده‎ایم و هم‌اکنون با تلاش مدیریت ارشد استان این پروژه‎ها احیا شدند. امثال این‎ها فرصت‎هایی هستند که در استان بدون استفاده مانده و در شهرستان پلدختر فرصت‎ها و پتانسیل‎های بالقوه فراوانی وجود دارد که می‎توانند به بالفعل تبدیل شوند.

کورانی‎فر با بیان اینکه لرستان در برخی از شاخص‎ها نسبت به سایر استان‎ها فاصله دارد، افزود: برای جبران این عقب‌ماندگی‎ها در لرستان نیاز به کار بیشتر و همت مدیران دستگاه‎های اجرایی است.

وی با بیان اینکه فرصت مسئولیت و خدمتگزاری محدود است، اضافه کرد: مسئول نباید در جایگاهی که قرار دارد آن‌را ضایع کند و باید بداند که امروز نوبت اوست. اگر کسی در جایگاهی قرار بگیرد و آن‌را ضایع کند خداوند او را ضایع خواهد کرد، پس چه بهتر که از فرصت‎ها با عمل صالح استفاده شود که یکی از مصادیق آن خدمت به مردم است.

کورانی‎فر گفت: استاندار شخصیتی عمرانی و علاقه‎مند به توسعه لرستان است که با عشق و علاقه برای خدمتگزاری آماده است و عشق به لرستان در وجود وی جوشش دارد. جو پیشرفت در استان مهیاست و مدیران شهرستانی هم باید از این فرصت استفاده کنند و تا پیگیر نشوند مشکلات حل نخواهد نشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا