گوناگون

شهربازی سرپوشیده خارگ با اعتبار 25 میلیارد ریال ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بارگاهی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از نقاط بسیار مهم و استراتژیک کشور محسوب می‌شود و نقشی بسیار مهم در زمینه اقتصادی و انرژی کشور دارد.

وی با اشاره به صادرات بخش عمده نفت کشور از جزیره خارگ، اضافه کرد: وجود تاسیسات نفتی و اسکله بزرگ صادراتی در این جزیره بر اهمیت آن افزوده است و لازم است که توجه ویژه‌ای به این جزیره صورت بگیرد.

شهردار جزیره خارگ اضافه کرد: به منظور وسعه مبلمان شهری جزیره خارگ تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی اجرا می‌شود که امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم.

اجرای طرح دفع اب‌های سطحی در همه نقاط شهر

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای ساخت شهربازی سرپوشیده در جزیره خارگ اشاره کرد و افزود: این شهربازی با اعتبار 25 میلیارد ریال ساخته می شود که تا پایان سال 94 به بهره‌برداری خواهد رسید.

بارگاهی در ادامه به اجرای طرح دفع اب‌های سطحی در همه نقاط شهر اشاره کرد و افزود:قرارداد این طرح امضا شده است و تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: از دیگر طرح‌های مهمی که در دستور کار داریم، اجرای طرح ساحل‌سازی است که تا پایان امسال فاز اول ان به بهره‌برداری می‌رسد.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا