گوناگون

سالن ورزشی چندمنظوره جزیره شیف دهه فجر افتتاح می شود/ ساخت سالن ورزشی بانوان در خارک

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمشیدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر یکی از اولویت‌های این اداره کل است که طرح‌های خوبی در این زمینه اجرا شده است.

وی ادامه داد: فرماندار و استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به موضوع زیرساخت‌های ورزشی دارند و به همین دلیل اعتبارات خوبی نیز به این بخش پرداخت شده است و امیدواریم بوانیم طرح‌های ارزشمندی را اجرا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: یکی از طرح‌های مهم ورزشی در بوشهر، ساخت پیست تارتان ورزشگاه بوشهر است که این طرح را در دست اجرا داریم و دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

ساخت سالن ورزشی بانوان خارک

وی از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در جزیره خارک خبر داد و بیان داشت: ساخت سالن ورزشی بانوان خارک را در دست اجرا داریم که دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمشیدی اضافه کرد: از دیگر طرح‌های بسیار مهم ورزش و جوانان استان بوشهر می‌توانیم به سالن ورزشی چندمنظوره جزیره شیف اشاره کنیم که دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از اجرای استخر کوثر بوشهر خبر داد و خاطرنشان ساخت: این استخر نیز خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که در توسعه ورزش های ابی استان بوشهر نقش مهمی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر استفاده خواهیم کرد و امیدواریم شاهد توسعه بیش از پیش ورزش در استان باشیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا