گوناگون

فواره دریایی در بوشهر با 5 میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزادشهرکی ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: طرح‌های بسیار خوبی به منظور توسعه شهری بوشهر در دست اجرا داریم که بهره‌برداری از این طرح‌ها نقش بسیار مهمی در رضایت‌مندی مردم خواهد داشت.

وی یکی از طرح‌های بسیار مهم مرکز استان را اجرای طرح کانال دفع آب‌های سطحی جاده نیروگاه اتمی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این طرح هم‌اکنون دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان ابان‌ماه به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار بوشهر همچنین از اجرای طرح میدان میوه و تره‌بار بوشهر از محل ارزش افزوده و دو درصد نفت و گاز خبر داد و اضافه کرد: توسعه فضای سبز بوشهر را نیز در دستور کار داریم و طرح‌های خوبی در این زمینه اجرا می شود.

ساخت پارک مادر در شهر بوشهر

وی از اجرای طرح فواره دریایی در بوشهر با اعتبار پنج میلیارد ریال خبر داد و افزود: اعتبار این طرح از محل ارزش افزوده تامین می‌شود و انشالله تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

آزادشهرکی به اجرای پروژه ساحل سازی اشاره کرد و بیان داشت: این طرح از ابتدای میدان ورزش تا میدان شهید رئیسعلی دلواری اجرا می شود که دو میلیارد ریال تخصیص اعتبار داشته است و هم‌اکنون دارای 35 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی همچنین از ساخت پارک مادر در شهر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: آرامستان شهر بوشهر را نیز در دستور کار داریم که فاز نخست آن نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا