گوناگون

شهربازی سنندج در انتظار سرمایه

شهردار سنندج گفت: پروژه‌ی شهربازی سرپوشیده شهر سنندج در انتظار سرمایه‌گذار است و ما از سرمایه‌گذاران تقاضا داریم که در این خصوص شهرداری سنندج را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان،«کامیاب شادمان»، دیشب(چهارشنبه 20 شهریورماه) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در شهرداری سنندج، به ارائه‌ی گزارشی از یکسال عملکرد خود در شهرداری سنندج پرداخت و اظهار کرد: تقویم افتتاح هشت پروژه را در شهر سنندج برنامه‌ریزی کرده بودیم که تاکنون توانسته‌ایم سر موعد مقرر شش مورد از پروژه‌های آن را افتتاح کنیم.

وی افزود: دو پروژه باقی‌مانده نیز طی روزهای 12 و 20 مهرماه افتتاح می‌شوند.

شهردار سنندج با اشاره به دیگر پروژه‌های سطح شهر سنندج یادآور شد: پروژه‌ی احداث پارکینگ طبقاتی شهر سنندج در حال اجراست، پروژه‌ی تونل انقلاب بعلت اعتبارات زیادی که نیاز دارد هنوز زمان بهره‌برداری از آن مشخص نیست و دو پروژه‌ی کمربندی بلوار کردستان و اسلام‌آباد نیز به علت معارض ملکی هنوز به اتمام نرسیده‌اند.

شادمان در ادامه به افتتاح پروژه ضیاءالدینی اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه پس از گذشت چهارماه از افتتاح این پروژه، تصادفی در این مکان رخ نداده و از نظر کنترل ترافیک نیز عملکرد مناسبی داشته است.

وی یادآور شد: این نهاد برای پروژه‌های شهری پیوست اجتماعی و فرهنگی را مدنظر قرار می‌دهد، هم‌چنین مسایل عمران شهری، زیباسازی و فضای سبز را نیز در نظر می‌گیرد.

رشد مثبت فضای سبز سنندج طی یک سال گذشته

شهردار سنندج ادامه داد: خوشبختانه طی یکسال گذشته کوشیدیم فضای مناسب شهری را در پروژه‌ها لحاظ کنیم و فضای سبز شهر سنندج را از 5.92 به 6.2 مترمربع ارتقا ببخشیم.

شادمان با اشاره به گام‌های مثبتی در حوزه‌ی اداری و مالی شهرداری سنندج تصریح کرد: بودجه‌ی پارسال این اداره برروی 55 میلیارد تومان بسته شد که توانستیم آن را به 80 میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بودجه‌ی امسال این اداره نیز در شورای شهر سنندج 142 میلیارد تومان در نظرگرفته شده که با گذشت پنج ماه از سال تاکنون فقط شش درصد کاهش بودجه داشته‌ایم.

شهردار سنندج یادآور شد: در حوزه‌ی اداری نیز برای نخستین بار توانستیم حق جذب کارگران را به آنها بدهیم،هم‌چنین 22 نفر از پرسنل حجمی این اداره را که دارای مدرک کارشناسی ارشد بودند، تبدیل وضعیت کنیم.

شادمان ادامه داد: هم‌چنین از نیمه‌ی دوم پارسال، که برسر کار آمدیم هفت بسته سرمایه‌گذاری را پیشنهاد دادیم که شش مورد آنها اجرایی شدند. افتتاح پل مکانیزه میدان آزادی سنندج در 15 مهرماه شهردار سنندج زمان افتتاح پل مکانیزه میدان آزادی سنندج را 15 مهرماه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌ی شهربازی سرپوشیده شهر سنندج در انتظار سرمایه‌گذار است و ما از سرمایه‌گذاران تقاضا داریم که در این خصوص شهرداری سنندج را یاری کرده و به بحث عمران شهری وارد شوند.

شهردار سنندج با اشاره به پروژه تله‌کابین آبیدر سنندج اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک بتوانیم دکل‌ها و فونداسیون این طرح را نصب کنیم که این پروژه نیز حمایت سرمایه‌گذاران را می‌طلبد.

شادمان به انجام مطالعات و طراحی‌های اولیه برای ایجاد دهکده‌ی توریستی در حد فاصل پل قشلاق و گریزه سنندج اشاره و تصریح کرد: احداث این پروژه نیز منوط به ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی با اشاره به انجام چندین فعالیت فرهنگی و ورزشی خوب در این اداره خاطرنشان کرد: احداث خانه‌ی هنرمندان، فرهنگسرا و کتابخانه‌ی تخصصی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار سنندج یادآور شد: شهرداری سنندج 600 نفر نیروی مازاد نیاز دارد که بحث حقوق و مزایای آنها در طول سال رقم سرسام‌آوری می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا