گوناگون

شهردار تبریز: در صورت کوتاهی پیمانکاران، در همکاری هایمان تجدید نظر می کنیم

81224201 5800567

صادق نجفی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، سال جاری را فرصت آزمون اساسی برای پیمانکاران طرف مشارکت شهرداری تبریز خواند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای 650 طرح عمرانی طبق زمانبندی مشخص، در گرو هماهنگی ایده آل پیمانکاران و متولیان عمرانی شهرداری های مناطق است.

شهردار تبریز گفت: عملکرد پیمانکاران طرف مشارکت شهرداری را به دقت زیر نظر داریم و در صورت مشاهده کمترین کوتاهی و تعلل، در ادامه همکاری هایمان با این پیمانکاران، تجدید نظر خواهیم کرد.

نجفی با بیان اینکه تبریز امروز، در دوره دگرگونی عمرانی است، اضافه کرد: همان طور که بارها تاکید کرده ایم، خواسته ما از طرح عمرانی، رسیدن به کیفیت ایده آل در کمترین زمان ممکن است و این دو فاکتور به هیچ وجه نباید بر دیگری تاثیر سوء بگذارد.

وی اظهار کرد: تعلل و رکود در اجرای طرح های عمرانی به بهانه رسیدن به کیفیت لازم، به اندازه نادیده گرفتن عنصر دقت و کیفیت برای بهره برداری زودرس ناپسند است.

شهردار تبریز با تاکید بر بهره گیری از ذوق و خلاقیت هنری در اجرای طرح های عمرانی افزود: متاسفانه این عامل اثربخش، سال های متمادی مورد غفلت واقع شده و به عنوان مثال امروز تقاطع های غیرهمسطح موجود در شهر، شکل و ساختار و کارکرد یکسانی دارند و این عامل موجب دلزدگی فضای شهر می شود.

نجفی گفت: طرح عمرانی، جزیی لاینفکی از شهر است که به مرور زمان، در هویت شهر ممزوج می شود، بنابراین در فرصت مطالعه و طراحی، نباید تنها به کارکرد عمرانی طرح ها توجه داشت بلکه باید جایگاه پروژه را به عنوان یک سازه اجتماعی که همواره در معرض دید مردم است، در نظر گرفت.

7233/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا