گوناگون

شهردار: قزوین برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ظرفیت بالایی دارد

81209929 5775883

ˈمسعود نصرتیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی، متاسفانه در سال جاری در جذب سرمایه گذاری موفق نبوده ایم که باید در این زمینه تلاش بیشتری کنیم.

وی اظهارکرد: شهرداری قزوین یک نهاد اجتماعی و خدمات رسان است که در حوزه های مختلف به عنوان مدیریت شهری تعاریف جامعی دارد که در کنار شورای اسلامی شهر به عنوان یک دستگاه نظارتی و سیاست گذاری فعالیت می کند.

نصرتی تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی از محورهای مهم کار در شهرداری است که با 10 سازمان وابسته فراتر از برنامه پیش بینی شده حرکت می کند.

وی افزود: زیر ساخت ها و فعالیت های عمرانی بستر تحقق فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی هستند و درصورت اجرای طرح های عمرانی شرایط برای خدمت رسانی مناسب تر به مردم فراهم خواهد شد و ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در طرح های مهم شهری در این راستا می باشد.

نصرتی با بیان اینکه استان قزوین با بهره گیری از ظرفیت ها و جاذبه های مختلف گردشگری می تواند به یک قطب گردشگری در کشور بدل شود، توجه به این بخش را ضروری دانست.

شهردار قزوین اضافه کرد: قزوین از معدود شهرهای کشور است که ظرفیت سرمایه گذاری های مختلفی دارد و با توجه به جاذبه های گردشگری منحصر به فرد آن، باید به طور شایسته به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

نصرتی ادامه داد: به منظور سرعت بخشیدن به اهداف تعیین شده و اولویت شهرداری برای اجرای زیرساخت ها و اجرای طرح های شهری متنوع، لذا مشارکت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: شناسایی و جذب مشارکت سرمایه گذاران و حفظ جایگاه منافع شهرداری و سرمایه گذاری از مهمترین اهداف معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری قزوین است و در تمام قراردادهای منعقد شده درباره منافع سرمایه‎گذار و بخش خصوصی از لحاظ اقتصادی به منظور جذب اعتماد آن ها در نظر گرفته می شود.

شهر قزوین دارای 381 هزار و 598 نفر جمعیت و دارای سه منطقه شهرداری است.

7389/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا