گوناگون

شهرک های صنعتی فارس دراتعقاد قرارداد سرمایه گذاری رتبه برتر کشورشد

81156819 5682367

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا علی صداقت پور افزود:شرکت شهرک های صنعتی فارس درسال گذشته 547 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران و صنعتگران منعقد کرد و همین آمار فارس را با اختلاف زیاد نسبت به استان دوم یعنی اصفهان با 365 قرارداد درجایگاه نخست قرارداده است.

وی افزود: براساس این قراردادها درسال گذشته 114 هکتار زمین به متقاضیان در 58 شهرک صنعتی استان فارس واگذار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: همچنین این شرکت به لحاظ شمار واحدهای صنعتی جدید بهره برداری شده با 171 واحد بهره بردار، رتبه سوم کشور را پس از اصفهان و تهران به خود اختصاص داده است.

به گفته صداقت پوردرسال گذشته دو هزار و 770 اشتغال جدید درشهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس ایجاد شد.

وی افزود: هم اکنون در58 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس، با فراهم بودن زیرساخت ها، آماده واگذاری زمین به متقاضیان هستیم و استان فارس در زمینه تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی درحال واگذاری رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسوول با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: از تمام ظرفیت ها برای تحقق این موضوع درشهرک ها و نواحی صنعتی استفاده خواهیم کرد و راهکارهای اجرای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز تدوین و اجرایی می شود.

وی افزود: یکی از موضوع ها مهم درتحقق اقتصاد مقاومتی ، حمایت حداکثری از سرمایه گذاران و فراهم کردن شرایط مناسب برای سرمایه گذاری درشهرک های صنعتی است .

صداقت پور ادامه داد:با در نظر گرفتن مشوق ها و حمایت های جدید نظیرارائه تخفیف در واگذاری زمین، اعطای مهلت بیشتر برای پرداخت اقساط ودرنظر گرفتن دوره های تنفس یک ساله و شش ماهه، تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب برای صنعتگران و سرمایه گذاران به کار می گیریم . ک/1

2026 /679

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا