گوناگون

شوراها با برنامه ریزی بلند مدت برای توسعه کجور تلاش کنند

81157881 5684083

به گزارش خبرنگارایرنا ، ˈ محمدعلی قمی اویلی ˈ روز جمعه درهمایش دهیاران و شوراهای اسلامی منطقه کجورنوشهرافزود : مسوولان محلی اگربا چنین رویکردی برنامه ریزی کنند درحقیقت کارشان ماندگار ومورد رضایت نسل های آینده خواهد بود.

وی اظهارداشت : هرچند از سال های اخیر تاکنون با شهرشدن روستاهای ˈپول ˈ وˈکجورˈ تحولات چشمگیری با هدف شناسایی ظرفیت ها و برنامه ریزی برای استفاده بهینه ازآن برای توسعه پایدارمنطقه صورت گرفت اما این اقدامات کافی نیست.

وی ازشوراهای اسلامی به عنوان نمادی از حضورمردم سالاری دینی و پل ناگسستی میان مردم و مسوولان یاد کرد و ادامه داد : این افراد درحقیقت باید با برنامه ریزی اصولی و سیاست گذاری هدفمند باید براساس قانون نظارت پیوسته براجرای طرح های مصوبشان داشته باشند و از محل درآمدهای پایدار و سنواتی برای توسعه و بهبود خدمات مردم در تمامی بخش ها تلاش کنند.

فرماندارنوشهر گفت : درحال حاضرنوع نگاه شوراها و نحوه برنامه ریزی آنان برای توسعه روستاها برای مسوولان نهادهای ذیربط بسیارحایزاهمیت است که اگر جهت گیری آنان برای تحول و آبادانی باشد از حمایت های لازم برخوردار خواهند شد.

بخش تاریخی و کوهستانی کجور نوشهر با برخورداری از دوشهر و 63 روستا در فاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر واقع است.ک/2

624/402

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا