گوناگون

شورای شهر اندیمشک با پدیده زمین‌خواری مبارزه می‌کند

2334146 643به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، کرامت میری صبح امروز در حاشیه چهل و سومین جلسه شورای اسلامی این شهر، اظهار کرد: با توجه به گسترش روزافزون پدیده زمین‌خواری در شهرستان اندیمشک که منجر به تفکیک و قطعه‌بندی زمین‌های کشاورزی و فاقد کاربری مسکونی خارج از محدوده شهر شده شورای شهر مصوبه‌ای را در جلسه امروز خود تصویب کرد.

وی افزود:با توجه به این که گسترش ناخواسته و غیر کارشناسی شهر، بدلیل غیر قانونی بودن، مشکلات فراوانی برای شهروندان بوجود آورده هرگونه مصالحه با مالکان چنین زمین‌هایی توسط شهرداری ممنوع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک با درخواست از شهروندان برای عدم خرید چنین زمین‌هایی در خارج از محدوده شهر، تصریح کرد: از همه شهروندان می‌خواهیم از خرید چنین زمین‌های مسکونی که اخیراً در برخی بنگاه‌های معاملات ملکی شهر خرید و فروش می‌شود خودداری کنند.

میری اضافه کرد: شورای شهر با توجه به درخواست شهرداری مبنی بر تعیین مدت زمان حسابرسی شهرداری اندیمشک با حسابرسی 10 ساله شهرداری اندیمشک از ابتدای سال 1383تا پایان سال 1392 موافقت کرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با کمک غیر نقدی به ساخت یک مسجد در کوی نیرو و کمک مالی به برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان و تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین در مسابقات ملی و بین‌المللی موافقت خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا