گوناگون

شکست دوباره ذوب‌آهن از دانشگاه آزاد/ کوهیان از سومی هم جا ماند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و دانشگاه آزاد تهران در چارچوب بازی‌های برگشت مرحله رده‌بندی لیگ برتر از ساعت 17 امروز و در حضور حدود 1500 تماشاگر در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد.

ذوب‌آهن در این بازی که یک بازی سخت و خشن به شمار می‌رفت، انگیزه بسیار داشت و با توجه به اینکه در بازی نخست هم باخته بود تلاش بسیاری برای کسب پیروزی کرد اما از ابتدا نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

بازی در ابتدا خیلی خشن بود و تحت تاثیر داوری ضعیف بازی به خشونت کشیده شد اما رفته رفته شرایط بازی بهتر شد.

ذوب‌آهن در کوارتر ابتدایی خیلی بد شروع کرد و شرایط در کوارترهای بعدی نیز بدتر شد و با وجود این که بالا آمد، نتوانست جبران کند.

کوارتر نخست این بازی با نتیجه11 بر 27 به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید و این تیم در کواتر دوم هم با نتیجه نزدیک 15 بر 14 پیروز شد تا بازی با اختلاف به پایان نیمه برسد.

این بازی در ادامه با درگیری فیزیکی زیادی همراه شد و با توجه به حساسیت بازی، پیش‌بینی می‌شد که پر خطا باشد و مشکل داوری شرایط بازی را تغییر دهد که این اتفاق نیز صورت گرفت.

در کوارتر سوم ذوب‌آهن با نتیجه10 بر 18 به پیروزی رسید اما کوارتر چهارم تیم اصفهانی باز هم عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه 18 بر 15 متحمل شکست شد.

ذوب‌آهن در نهایت با نتیجه 78 بر 59 از تیم دانشگاه آزاد تهران شکست خورد تا در این دیدار پر تنش، از کسب رتبه سوم لیگ برتر جا بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا