Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسگردشگری

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی جهان که از تماشا آنها حیرت زده خواهید شد

در سراسر جهان مناظر طبیعی بسیار زیبایی وجود دارند که توجه هر بیننده ای را به خود جلب خواهند کرد . در این مطلب قصد داریم شگفت انگیزترین مناظر طبیعی جهان که از تماشا آنها حیرت زده خواهید شد را معرفی خواهیم کرد . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی جهان که در این لیست برای شما جمع آوری کرده ایم همگی براساس انتخاب گردشگران برگزیده شده اند. با اینکه سفر کردن به این مناطق لذت خاص خودش را دارد اما تماشای تصاویر آنها خالی از لطف نیست.

پسترا، رومانی : شنبم‌ ها یخ زده برروی شاخه درختان و چمن زارها شهر Peştera از شهرهای کشور رومانی است.این شهر در نزدیکی شهرهای Bran و Moeciu de Jos و Cheia قرار دارد.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

پارک ملی جاسپر، کانادا : رودخانه آتاباسکا در پای بخش کانادایی رشته کوه راکیز . پارک ملی جاسپر بزرگترین پارک ملی در رشته‌ کوه راکی در کانادا می‌ باشد که ۱۰٬۸۷۸ کیلومتر مربع وسعت دارد. این پارک در ایالت آلبرتا، شمال پارک ملی بنف و غرب شهر ادمونتون قرار گرفته است.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

وین، اتریش : گذرگاهی با سقفی از درختان سبز و نارنجی رنگ که یکی از شگفت انگیزترین مناظر طبیعی را خلق کرده اند .

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

کوگالا، سری‌لانکا : ماهیگیران نشسته برروی چوب در انتظار گاز زدن طعمه توسط ماهی هستند.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

نیویورک، آمریکا : پارک مرکزی غربی در کنار ساختمان‌های بلند و مدرن . پارک مرکزی نیویورک پارک بزرگ و معروفی است که در مرکز منهتن و در میان مراکز تجاری شهر نیویورک قرار دارد. پارک مرکزی نیویورک، اولین پارک مدرن در تاریخ ایالات متحدهٔ آمریکا محسوب می‌ شود که در سال ۱۸۵۷ میلادی توسط فردریک لاو المستد  و همکار انگلیسی اش کالورت واکس  طراحی و افتتاح شد.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

آنگلسی، ولز : مسیر شنی به یک برج در جزیره للاندوین. انگلسی جزیره و شهرستانی در شمال ولز است. این جزیره دارای جمعیتی ۶۸٬۹۰۰ نفری است. جالب است بدانید روستای شنفرپوشگوین‌گیش Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch که نامش طولانی‌ ترین نام مکان در انگلستان است در این جزیره واقع شده‌ است.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

آلپ در مرز سوئیس و ایتالیا : قرمزی قله‌ی کوه ماترهون با نور خورشید. کوه ماترهورن از کشنده‌ ترین کوه‌ ها برای کوهنوردان آلپ بوده‌ است. از سال ۱۸۶۵ که کوهنوردی به سوی قله آن آغاز شد تا سال ۱۹۹۵ بیش از ۵۰۰ کوهنورد بر روی آن کشته شده‌ اند.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

ادلستال، اتریش : توربین های بادی در تاکستان برگرن‌ لند که یکی از شگفت انگیزترین مناظر طبیعی جهان را خلق کرده اند.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

باواریا، آلمان : قصر نشوانستین در نور عصرگاهی قصر نشوانستین قصری است متعلق به قرن نوزدهم میلادی در جنوب استان باواریا در جنوب کشور آلمان که توسط پادشاه وقت باوریا (بایرن) به نام لودویگ دوم (بایرن) ساخته شد. این قصر هم اکنون یکی از محبوب‌ ترین نقاط توریستی در کشور آلمان است.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

سان‌فرانسیسکو، آمریکا : گلدن بریج غرق در مه صبحگاهی گلدن بریج یک پل معلق در سانفرانسیسکو است که این شهر را به شمال ایالت کالیفرنیا وصل می کند. این پل بر روی تنگه گلدن گیت زده شده است.

شگفت انگیزترین مناظر طبیعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا