Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

حذف ویروس تلفن همراه با راهکارهایی ساده و کارآمد

حتما گاهی برای شما نیز پیش آماده که گوشی تلفن همراهتان تا حدی زیادی کند شده و یا به خوبی کار نمی کند . در این موارد احتمالا گوشی شما آلوده به ویروس شده است و باید از روش های حذف ویروس استفاده کنید . در ادامه برای شما کاربران عزیز راهکارهایی بسیار ساده ارائه خواهیم کرد که گوشی شما را از شر ویروس ها خلاص خواهد کرد .

حذف ویروس تلفن همراه کار دشوار و تخصصی محسوب نمی شود و تنها کافیست از روش هایی که در این مطلب برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید .

نخستین راهکار برای حذف ویروس تلفن همراه این است که از یک آنتی ویروس معتبر و رایگان همچون AVAST ، Kaspersky Mobile Security و یا Norton Security and Antivirus استفاده کنید . این آنتی ویروس ها سال هاست به عنوان برترین نرم افزار های حذف ویروس معرفی می شوند و کار با آنها نیز بسیار آسان است .

دومین راهکار نیز برای حذف ویروس تلفن همراه ،کاملا به خودتان وابسته است . شما به هیچ وجه نباید از نرم افزار های محافظت نشده استفاده کنید . برای حل این مشکل می توانید از نرم افزار Webroot SecureAnywhere استفاده کنید . این نرم افزار می تواند پیش از نصب اپلیکیشن های جدید آنها را مورد بررسی قرار داده و موارد مشکوک را گزارش کند .

با استفاده از شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و…. مرتبط است . در هنگام کار با این نرم افزار ها به هیچ وجه روی لینک های نا آشنا کلیک نکنید . هر کدام از این لینک ها ممکن است حاوی ویروس های خطرناکی باشند که شما را به دردسر های بزرگی خواهند انداخت .

حذف ویروس تلفن همراه

بد نیست بدانید که :

حذف ویروس تلفن همراه به هیچ وجه کار دشواری نیست و تنها کافیست کمی هوشمندانه تر از گوشی تلفن همراهتان استفاده کنید . اگر شما نیز راهکار های ساده تری می شناسید آن ها را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید .

قبل از نصب نرم افزار میزان دسترسی به قسمت های مختلف تلفن همراه، حاوی ویروس نبودن و…را بررسی کنید. برای این کار می توانید از میزان امتیازهایی که کاربران دیگر به نرم افزار موردنظرتان داده اند کمک بگیرید. همچنین بهتر است نرم افزار های مورد نیازتان را از فروشگاه های آنلاین معتبر تهیه کنید.

موبایل و یا تبلت خود را به کامپیوتر و یا لپ تاپ های نا آشنا متصل نکنید . هر لپ تاپ و یا کامپیوتری ممکن است در خود ویروس هایی داشته باشد . پس قبل از اتصال موبایل خود به این لپ تاپ ها از وجود آنتی ویروس در آنها اصمینان حاصل کنید و همچنین از آخرین به روز رسانی آن آگاه شوید.

با نصب نرم افزار ها از منبع اصلی آنها خیال خود را از بابت امن بودن آن ها راحت کنید . بطور مثال نرم افزار هایی همچون موبایل بانک را از منبعی به جز وب سایت خود بانک دانلود نکنید . چراکه بی شک هیچ منبع دیگری قابل اعتماد نخواهد بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا