گوناگون

صادقيان: دوست دارم کي‌روش بماند

پيام صادقيان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم‌، در مورد آخرين وضعيت تمرينات پرسپوليس گفت: تمريناتمان به صورت وحشتناکي سخت دنبال مي‌شود. واقعاً فشار تمرينات نسبت به فصل گذشته زياد است و من به خاطر اين تمرينات تا پاي مرگ پيش رفته‌ام!

وي در خصوص جدايي محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس و احتمال جدايي سيد جلال حسيني و مهرداد پولادي اظهار داشت: اين بازيکنان بسيار بزرگ و تأثيرگذار هستند و مي‌توانند به پرسپوليس کمک کنند اما وقتي يک بازيکن پيشنهاد خوبي داشته باشد به آن فکر مي‌کند چون ممکن است تا آخر عمرش ديگر چنين فرصتي برايش پيش نيايد.

هافبک پرسپوليس تصريح کرد: اگر قرار باشد اين بازيکنان از پرسپوليس جدا شوند حتماً علي دايي براي آنها جايگزين مناسبي پيدا مي‌کند و نمي‌گذارد پرسپوليس ضعيف شود.

صادقيان در پاسخ به اين سوال که آيا با اين شرايط هواداران و بازيکنان پرسپوليس نااميد نمي‌شوند، عنوان کرد: چرا بايد نااميد باشيم؟ هواداران مطمئن باشند اگر بازيکني از پرسپوليس جدا شود قطعاً براي او جايگزين خوب وجود دارد، ضمن اينکه هنوز ما در پرسپوليس هستيم.

وي درباره اينکه آيا دوست دارد کي‌روش در تيم ملي بماند يا خير، خاطرنشان کرد: کي‌روش در تيم ملي بماند بهتر است، او فوتبال ما را متحول کرده و ماندنش در تيم ملي به نفع ماست. من دوست دارم کي‌روش در تيم ملي بماند.

صادقيان ادامه داد: درست است که کي‌روش من را به جام جهاني نبرد و شايد ماندنش به نفع من نباشد اما دوست دارم در تيم ملي بماند چون تيم ملي کشورم از من مهم‌تر است و بايد در بازي‌هاي آينده پرقدرت ظاهر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا