گوناگون

صادقيان: ماندن کي‌روش به نفع همه است جز من

صادقيان در مورد بحث ماندن کي روش گفت: کي‌روش مربي بزرگي است و انصافا فوتبال ايران را تغيير داد. من معتقدم ماندن او به نفع تيم‌ملي‌ است چون اين مربي نظم خاصي در کارش دارد و در مربيگري باهوش است. البته فکر مي‌ کنم ماندن کي‌روش در تيم‌ملي‌ به نفع من نيست.

او در مصاحبه با فوتبال ايران، ادامه داد:من معتقدم کي‌روش فوتبال مرا دوست ندارد و اين حرف را با اطمينان مي‌ گويم. اگر کي‌روش فوتبال مرا قبول داشت به جام‌جهاني مي‌ رفتم ولي اين اتفاق نيفتاد. من همين صادقيان هستم و فوتبالم را همه مي‌ بينند. مربيگري سليقه اي است و فکر نمي‌ کنم کي‌روش فوتبال مرا دوست داشته باشد.

صادقيان در ادامه در خصوص اردوي اردبيل گفت:اردوي خيلي خوبي بود و ما تمرينات فشرده بدنسازي را پشت سر گذاشتيم تا بدن هاي بازيکنان براي شروع ليگ آماده شود. پرسپوليس اسکلت اصلي خودش را حفظ کرده و چند بازيکن جديد هم به تيم اضافه شدند. بهتر است فعلا پيش‌بيني نکنيم ولي اميدوارم که نسبت به سال گذشته فصل بهتري داشته باشيم.

صادقيان در مورد توافق سيد جلال حسيني با الاهلي و وضعيت خلعتبري گفت:او بازيکن بزرگي است و مهره تاثيرگذاري محسوب مي‌ شود. به هر حال کسي که بايد تصميم بگيرد خود سيدجلال است و ما نمي‌ توانيم در مورد جدايي او حرف بزنيم. در ضمن فکر مي‌ کنم مدافعان ديگر جاي حسيني را پر مي‌ کنند و بعيد مي‌ دانم در پست دفاع مياني با مشکل مواجه شويم.اميدوارم مشکل خلعتبري را هم هر چه زودتر برطرف کنند. او بازيکن بزرگي است که مي‌ تواند خيلي به پرسپوليس کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا