گوناگون

صبای قم مغلوب قهرمان لیگ برتر هندبال شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال صبای قم در دیداری که کاملا جنبه تشریفاتی داشت عصر جمعه در میهمانی قهرمان این فصل لیگ برتر هندبال یعنی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار به میدان رفت و با شکست از زمین بازی خارج شد.

با برنامه ریزی برای انجام چهار مسابقه هفته بیست و دوم و پایانی فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور از سوی سازمان لیگ فدراسیون هندبال، دوازدهمین دوره این رقابت ها که ابتدا با حضور 12 تیم آغاز شد و با انصراف دو تیم سرانجام با رقابت 10 به پایان رسید، با تعیین تیم سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال به عنوان قهرمان و معرفی تیم هندبال کاسپین قزوین به عنوان تنها تیم سقوط کننده به بازی های لیگ دسته اول پرونده رسما به کار خود پایان داد.

این در حالی است که حتی پیش از شروع هفته بیست و دوم، با برگزاری بازی حساس تیم های سنگ آهن بافق و ثامن الحجج مشهد، تکلیف تیم دوم جدول رده بندی لیگ دوازدهم نیز مشخص شده بود و دیگر سهمیه هندبال کشورمان در جام باشگاههای آسیا را تیم ثامن الحجج مشهد مقدس کسب کرده بود.

دیدارهای هفته یازدهم و پایانی از دور برگشت پیکارهای فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی با برگزاری چهار مسابقه انجام شد که طی آن هندبالیست‌های صبای قم که در هفته بیست و یکم آخرین دیدار خانگی خود را به نماینده استان مرکزی یعنی تیم هپکو اراک با اختلاف پنج گل واگذار کرده‌اند در برابر تیم ثامن‌الحجج سبزوار قرار گرفتند و در شب جشن قهرمانی این تیم با شکست 35 بر 28 از میدان مسابقه با قهرمان این فصل خارج شدند.

تیم هندبال صبای قم با شکست در هفته بیست و دوم لیگ برتر، در مکان نهم جدول رده‌بندی 10 تیمی مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قرا گرفت و بدین ترتیب در فصل آینده بازی های لیگ برتر هندبال نیز حضور خواهد داشت.

حریف تیم هندبال صبای قم در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور یعنی ثامن‌الحجج سبزوار نیز با کسب پیروزی دیگری از این بازی با کسب 34 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی جای گرفت و قهرمان لیگ برتر شد تا جواز حضور در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا را نیز به همراه دیگر نماینده هندبال استان خراسان رضوی یعنی تیم ثامن الحجج مشهد کسب کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا