گوناگون

صعود پوهانگ، گوانگژو، العین و الاتحاد/ سرزو در غیاب فورلان و آریا حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز و امشب (سه‌شنبه) با برگزاری 4 دیدار در شرق و غرب آسیا پیگیری شد که در نخستین مسابقه دو تیم کره‌ای برابر هم به میدان رفتند که تیم پوهانگ با یک گل از سد جئونبوک موتورز عبور کرد.

در این مسابقه که در ورزشگاه استیل یارد شهر پوهانگ برگزار شد، کیم سئونگ دائه (6) تک گل تیم پوهانگ را به ثمر رساند. پوهانگی‌ها که بازی رفت را هم با نتیجه 2 بر یک به سود خود خاتمه داده بودند، در مجموع با پیروزی 3 بر یک در دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

تیم‌های گوانگژو اورگرانده چین و سرزو اوزاکا ژاپن درحالی دومین بازی این روز را برگزار کردند که گوانگژو با توجه به پیروزی 5 بر یک در دیدار رفت، از شرایط بهتری برخوردار بود. البته قهرمان چینی دوره گذشته این جام در این بازی با یک گل مغلوب سرزو شد، اما در مجموع با برتری 5 بر 2 به جمع 8 تیم برتر جام صعود کرد.

در این بازی که سرزو اوزاکا در غیاب دیه‌گو فورلان مهاجم مشهور اروگوئه‌ای خود و نیمکت نشینی آریا جسور هاسه‌گاوا به میدان آمده بود، لیائو لی‌شنگ (49 – گل به خودی) تک گل این تیم ژاپنی را به ثمر رساند.

IMG23423053

اما در غرب آسیا، تیم‌های العین و الجزیره برگزار کننده سومین بازی این روز بودند. در این بازی که در ورزشگاه  بن زاید شهر العین برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یافت تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با برتری 4 بر 2 راهی مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات شود.

در این مسابقه ابتدا علی مبخوت (17) گل برتری الجزیره را به ثمر رساند اما آساموآ ژیان در دقایق 61 و 81 گل‌های برتری العین را به ثمر رساند.

در آخرین دیدار روز نخست از دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا دو تیم عربستانی الشباب و الاتحاد در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برابر هم صف آرایی کردند که تیم الاتحاد با نتیجه 3 بر یک مقابل میزبانش الشباب به پیروزی دست یافت. در این بازی مختار فلاته (8) و فهد مساعد المولد (72 و 90) برای الاتحاد و عبدالماجد عبدالله (80) برای الشباب گلزنی کردند.

با این پیروزی تیم الاتحاد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل دیگر تیم عربستانی یعنی الشباب به پیروزی 4 بر یک دست یافت و به جمع 8 تیم برتر جام صعود کرد.

IMG23450496

– دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز و امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* وسترن سیدنی استرالیا – سانفرس هیروشیما ژاپن، ساعت 13، ورزشگاه پاراماتا شهر سیدنی
* اف‌سی سئول کره‌جنوبی – کاوزاکی ژاپن، ساعت 14، ورزشگاه جام جهانی سئول
* فولاد خوزستان – السد قطر، ساعت 18:30، ورزشگاه غدیر اهواز
* الاهلی عربستان – بنیادکار ازبکستان، ساعت 21:30، ملک فهد شهر ریاض

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا