Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

کالبد شکافی از صندلی مرسدس S‌ کلاس برای تماشای فناوری !

صندلی مرسدس S‌ کلاس را کسانی درک می کنند که یا مالک خودروهای لوکس مرسدس بنز اس کلاس هستند و یا این که توفیق یک بار رانندگی با این خودرو ، نصیب آن ها شده است . چرا که بخش عمده‌ای از راحتی و آپشن های مرسدس بنز S کلاس به لطف صندلی‌ های مدرن و فوق پیشرفته آن تحقق یافته است. در این میان یک کاربر یوتیوب تصاویر و یدیویی با کالبد شکافی صندلی این خودرو، از فناوری های به کار رفته در آن پرده برمی‌دارد. با میهن پست همراه شوید.

کالبد شکافی کنجکاوانه ی یک کاربر یوتیوب از صندلی مرسدس S‌ کلاس اگر برای برای تماشای فناوری به کار رفته در خودروهای مرسدس بنز نباشد ، دیگر چه می تواند باشد. چرا که کمپانی مرسدس بنز به‌ عنوان یکی از برترین شرکت‌ های خودروسازی جهان از این لحاظ همواره مطرح بوده است که کیفیت، نوآوری و طراحی‌ منحصر به‌ فرد به کار رفته در محصولاتش نه تنها شهرت جهانی‌ دارد بلکه با جرات می توان گفت که بی رقیب و بی همتا است که در این میان یکی دیگر از بارزترین ویژگی‌ های محصولات این کمپانی، صندلی مرسدس S‌ کلاس است.

لوکس‌ ترین و البته راحت‌ ترین محصول کمپانی مرسدس S کلاس، تعریف جدیدی از راحتی و آسایش به ارمغان آورده که بخش عمده‌ی این راحتی مدیون صندلی‌های مدرن و پیچیده‌ی آن است. صندلی مرسدس S‌ کلاس دارای ویژگی های جالبی از جمله ؛ ماساژور با قابلیت شبیه‌ سازی ماساژ با سنگ، سیستم گرم‌ کن و سردکن و تهویه‌ ی صندلی در کنار قابلیت در آغوش گرفتن راننده در پیچ‌ ها ، همه‌ و همه از ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد صندلی S کلاس هستند.

صندلی مرسدس S‌ کلاس

در این میان و کنجکاوی یک کاربر یوتیوب در کانال معروف خود – واتس اینساید – برای بررسی موشکافانه‌ ی دلیل راحتی صندلی مرسدس S‌ کلاس، در حالی آن را تحت یک کالبد شکافی بی رحمانه قرار داده است. قیمت هر یک از صندلی‌های این خودرو با توجه به قابلیت‌ های آن بدون شک بسیار گزاف است و تهیه‌ کنندگان این ویدئو برای این کالبد شکافی از یک مرسدس معمولی استفاده نکرده‌اند. حقیقت این است که مرسدس از واتس اینساید دعوت کرده تا با حضور در اشتوتگارت این ویدئوی خارق‌ العاده را تهیه کند.

در این میان و برای کالبد شکافی صندلی مرسدس S‌ کلاس از خودروی تست مرسدس استفاده شده است که صندلی راننده‌ ی آن جدا و توسط کاربر یوتیوپ به صورت بی‌ رحمانه‌ ترین شکل ممکن، چرم نو آن پاره می‌شود.

زیر سطح چرم خارجی صندلی مرسدس S‌ کلاس، لایه‌های مختلفی قرار دارد که هر یک مربوط به انجام بخشی از عملکردهای این صندلی است. از کویل‌ های گرمایشی گرفته تا بالشتک‌ های هوایی شبیه‌ ساز ماساژ با سنگ و فن‌ های گردش هوا، همه‌ و همه به ترتیب و با وسواس خاصی درون این لایه‌ها جاسازی شده‌اند. کنترل تمام قابلیت‌های صندلی توسط دو کنترل‌ کننده‌ی مجزا که درون صندلی قرار دارند، انجام می‌شود.

 

منبع   MOTOR1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا