Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

خلق پرتره‌ با پیچ و دریل توسط اندرو مایرز، هنرمند مجسمه ساز + عکس

خلق پرتره‌ با پیچ و دریل توسط اندرو مایرز، هنرمند مجسمه ساز ساکن کالیفرنیا آمریکا این روزها به خاطر سبک جدیدی که در کارهای هنری از خود ارائه کرده،شهرتی جهانی بدست آورده است. «اندرو مایرز» که هنرمندی مجسمه‌ساز و نقاش است و در کارهای ساخت و ساز هم دستی بر آتش دارد، مدتی تصمیم گرفت به کارهای هنری معمول خود یعنی نقاشی و مجسمه سازی نپردازد تا کار تازه‌ای را انجام دهد.با میهن پست همراه شوید.

خلق پرتره‌ با پیچ و دریل  بیشتر به خاطر این بود که «اندرو مایرز» به کلی از کارهای معمولی و رایج هنری خود خسته شده و او به دنبال سبکی جدید در حوزه مجسمه‌سازی آن هم به شکل «بهتر»بود که پس از مدتها تفکر و تحقیق، به خلق پرتره با پیچ روی آورد.

این هتنرمند در این خصوص می گوید: «برایم کار کردن با سبک‌های گذشته بسیار سخت شده بود و می‌خواستم کار جدیدی انجام دهم. امروز هم امیدوارم با این روش نقاشی، مردم را وادار به تفکر در مورد سبک و سختی‌های این کار کنم».

مایرز که متولد آلمان و بزرگ شده ی اسپانیا است در سبک جدیدش، روی پنل‌های چوبی یا همان چوب‌های نئوپان، ابتدا کاغذهای باطله دفترچه تلفن که با سوژه مدنظرش مرتبط باشد را می‌چسباند، سپس سوژه خود را روی آن کاغذها نقاشی کرده و در نهایت با ایجاد ۸ تا ۱۰ هزار سوراخ و پیچ‌های که با ابعداد مختلف داخل چوب فرو می‌روند، اثر هنری‌اش را تکمیل می‌کند.

این هنرمند که بدون استفاده از هیچ نرم افزاری و با تکیه بر قوه تخیلش طرح‌هایش را به سرانجام می‌رساند، می‌گوید: «سخت‌ترین و چالشی‌ترین بخش این نقاشی‌ها پاک کردن طرح اولیه زیر پیچ‌ها است که گاهی پاک کردن رنگ‌ها بسیار سخت‌ می‌شود زیرا باید ابتدا این رنگ‌ها کاملا پاک شود و سپس روی پیچ‌ها را رنگ‌آمیزی کند.»

با هم در میهن پست بخشی از آثار و نقاشی‌های جالب این هنرمند را تماشا می کنیم.

منبع: designsmix

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا