گوناگون

صنعت حمل ونقل جاده ای هرمزگان کمترمورد توجه قرار گرفته است

81137435 5649118

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، ˈعلیرضا مجردˈ در نشستی دوستانه با انجمن ها وتشکل های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: صنعت حمل و نقل یکی از ارکان توسعه در هرکشور است و هرکشوری برحسب ملیت، جهت وموقعیت جغرافیایی و اقلیمی و به میزان توسعه یافتگی برای آن برنامه ریزی می کنند .

وی افزود: بسیاری ازکشورهای آسیایی تلاش می کنند تا با توجه بیشتر به صنعت حمل و نقل، حرکت و پویایی اقتصاد خود را سریعتر و بیشتر کنند، این در حالی می باشد که صنعت حمل و نقل جاده ای در هرمزگان با وجود اهمیت بسیار در رشد و توسعه منطقه، کمتر از دیگر بخشهای اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

مجرد تصریح کرد: درپی ابلاغ سیاستهای کلی اص 44 قانون اساسی ، همگان بر این باور بودند تا با خصوصی سازی بخش حمل و نقل ، بسیاری ازمشکلات و معضلات موجود برطرف شود، اما با وجود گذشت چند سال از ابلاغ این سیاستها، اقدامات لازم با شتاب مورد انتظار به معنای واقعی تحقق نیافته است.

وی انجمن و تشکلهای صنفی بخش حمل و نقل جاده ای را تشکل سازمان یافته ای عنوان کرد که با استفاده از توانمندی افراد اصلح و با خلوص نیت و با داشتن تفکر مثبت و تعامل مناسب و با استفاده ازفناوری روز در محیطی آزاد ، خلاق و دمکراتیک برای تمام اعضا در جهت پیشبرد اهداف عالی صنعت حمل و نقل که در نهایت اهداف ملی کشور را تامین می نماید، تلاش می کنند.

مجرد در این نشست از راه اندازی تلفن گویا با شماره ˈ 3351209ˈ و سامانه پیامکی به منظور برقراری ارتباط سازمان حمل و نقل با مردم و تشکل های صنفی خبر داد.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا