گوناگون

طرح نظام سلامت نقش اثرگذاری بر کاهش هزینه و ارتقای خدمات درمانی دارد

81156887 5682465

منصور مظاهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رایگان شدن خدمات زایمان طبیعی، کاهش هزینه های پرداختی خدمات درمانی از سوی مردم به بیمارستان ها و تامین تجهیزات پزشکی در داخل بیمارستان از 15 اردیبهشت 93، افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت نحوه ارایه خدمات درمانی بیمارستان های دولتی را متحول خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتقای خدمات سخت افزاری بیمارستان ها به ویژه بخش بستری به لحاظ کیفیت غذا، تخت های بستری، رنگ دیوار و فضای بیمارستانی از سایر بخش های این طرح است که در آینده ای نزدیک اجرا می شود.

مظاهری اظهار کرد: تیم های نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور برآورد میزان اعتبار مورد نیاز برای تجهیز سخت افزار بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان به گچساران سفر خواهند کرد.

وی عنوان کرد: در طرح تحول نظام سلامت خدمات دیگری شامل استقرار پزشک در بیمارستان ها به طور شبانه روزی، اصلاح ویزیت پزشکان، ارایه خدمات به بیماران خاص و مزمن از اواسط خرداد امسال اجرا می شوند.

مظاهری رضایتمندی پزشکان و ماندگاری آنان در مناطق محروم، کمک به بیماران خاص و نیازمند برای ادامه درمان آنان، افزایش رقابت خدمات بیمارستان های دولتی و خصوصی و ارتقای خدمات درمانی را از مزایای اجرای طرح تحول نظام سلامت اعلام کرد.

وی ترویج زایمان طبیعی و افزایش رضایتمندی کارکنان مراکز درمانی را از سایر مزایای اجرای این طرح دانست.

8143/671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا