گوناگون

طرح چهاربانده کردن محورتویسرکان- کنگاور 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

81209944 5775907

به گزارش ایرنا ˈعبدالهاشم حسن نیاˈ روز شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح چهار بانده کردن محور تویسرکان به کنگاور در جمع خبرنگاران افزود: مرحله اجرایی این طرح از سال 89 آغاز شده و تاکنون 60 هزار متر مکعب خاکبرداری، پنج هزار متر مکعب خاکریزی و 250 متر مکعب بتن ریزی در آن انجام شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون برای تکمیل این طرح، احداث هشت دهانه آبرو تکمیل شده است و سامان دهی دو دهنه هشت متری و همچنین جابه جایی تیرهای چراغ برق موجود بر سر مسیر، در دستور کار قرار گرفته است.

حسن نیا از آغاز مجدد مراحل اجرایی این طرح پس از یک وقفه کوتاه خبرداد و یادآور شد: با پیگیری های نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، قرارداد جدید کاری با پیمانکار جدید منعقد و مراحل اجرایی این طرح دوباره از سر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در واقع در حال حاضر مراحل اجرایی بر روی تکمیل قطعه اول محور چهار بانده تویسرکان- کنگاور تمرکز دارد.

حسن نیا تکمیل این طرح را کمک شایانی به روند توسعه شهرستان تویسرکان و برون رفت آن از بن بست جغرافیایی دانست و تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح، بهسازی و استاندار سازی این جاده نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

طرح چهار بانده کردن محور تویسرکان- کنگاور یکی از طرح های مهم حوزه راه های ارتباطی شهرستان تویسرکان است که از سال 89آغاز شده و در برخی مقاطع زمانی به دلایلی همچون کمبود اعتبارات عمرانی و مشکلات جانبی با پیمانکار قبلی طرح، با تعطیلی مواجه شده بود.

سال گذشته با پیگیری های نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، راه های فرعی جوکار – تویسرکان و تویسرکان – کنگاور به مجموع مسافت 56 کیلومتر به راه های شریانی تبدیل شدند.

7531/576



: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا