Mihanpostفرهنگی

طلوع خورشید در انتظار تصمیم هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی

به گزارش میهن پست – سرپرست روزنامه خورشید که انتشار آن ۸ ماه پیش انتشار با تصمیم هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی متوقف شد، با تکذیب شایعات مربوط به انتشار روزنامه‌ای جایگزین به نام «بامداد»، گفت: تصمیمی برای ازسرگیری انتشار روزنامه خورشید گرفته نشده است.
ابراهیم رستمیان مقدم سرپرست روزنامه خورشید در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سرنوشت این روزنامه که انتشار آن در مهرماه سال ۹۲ و با تصمیم هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی متوقف شد، گفت: تاکنون هیچ تصمیم جدیدی در مورد روزنامه اتخاذ نشده است.

به گفته وی، انتشار نسخه آنلاین «خورشید» هم از اواخر بهمن ماه متوقف شده است.

رستمیان مقدم در پاسخ به این سوال که آیا با خبرنگاران و کادر تحریریه روزنامه خورشید تسویه حساب شده است؟ گفت: بله. از آنجا که قرارداد کارکنان یکساله بود، در پایان قرارداد با کل آنها تسویه صورت گرفت و همگی هر چه طلب داشته‌اند، گرفته‌اند. البته بعضی هم ماندند و مشغول انجام کارهای اداری و مالی موسسه آتیه – ناشر روزنامه خورشید – هستند.

رئیس شورای راهبری و سرپرست روزنامه خورشید در مورد اینکه آیا سازمان تامین اجتماعی تصمیمی برای انتشار یک روزنامه در این حوزه و یا احیا نشریه «آتیه» دارد، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وی همچنین شایعات مربوط به انتشار روزنامه‌ای تحت عنوان «بامداد» را به جای «خورشید» رد کرد و گفت: چنین چیزی را نشنیده‌ام و این موضوع مطرح نیست.

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۲۱ مهرماه سال ۱۳۹۲ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «انتشار روزنامه خورشید به مدت حداکثر یک‌ماه و به منظور بازنگری در اهداف انتشار، خط‌مشی‌ها و سیاست‌های محتوایی و بهینه‌سازی ساختار اجرایی روزنامه متوقف می‌شود.» این در حالی است هم اکنون حدود ۸ ماه از توقف انتشار روزنامه خورشید می‌گذرد و هنوز تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا