گوناگون

عراق را با کمک مردم از لوث تروریستها پاکسازی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراق، نوری المالکی گفت با لبیک شهروندان به فتوای مرجعیت و درخواست ملی با توطئه تروریستی علیه  عراق مقابله خواهیم کرد.

وی تاکید کرد با اراده مردمی وجب به وجب خاک عراق را از وجود تروریستها پاکسازی خواهیم کرد.

مالکی که در جمع عظیمی از داوطلبان پیوستن به ارتش در شهر المحمودیه سخن می گفت، اظهار داشت من امیدوارم که خدمتگزار کوچکی برای عراق بزرگ باشم.

نخست وزیر عراق خطاب به نیروهای مردمی گفت با اراده شما وجب به وجب خاک عراق را پاکسازی خواهیم کرد، ما زمام امور را به دست گرفته ایم و  به کمک شما بر آنها پیشی خواهیمم گرفت.

وی درباره تروریستهای تکفیری اظهار داشت به کجا فرار می کنند، ما به تمام مناطقی که اشغال کرده اند، پیشروی خواهیم کرد تا آنجا را از لوث وجودشان پاکسازی کنیممالکی در ادامه گفت موصل سقوط نکرد، بلکه سیاستمدارانی که بر سقوط عراق شرط بندی کرده بودند، سقوط کردند.

مالکی با تاکید بر جایگاه والای مرجعیت در میان مردم عراق تاکید کرد اگر آنها توطئه چینی کردند، ما با خونها و توکل بر خدا و ملت با اراده با آنها برخورد می کنیم.

وی با بیان اینکه مرجعیت هیچ گاه طایفه ای عمل نکرده است، اظهار داشت سیاستمداران شکست خورده داخل در کنار برخی کشورها به حمایت از داعش برخاستند.

وی خطاب به سیاستمداران خائن گفت شما با خیانت و مزدوران با ما جنگیدید و ما با آزادگان و شرافتمندان با شما خواهیم جنگید، این پیام ما به شما است.

مالکی خطاب به نیروهای داوطلب پیوستن به ارتش گفت ماموریت شما با پاکسازی عراق از باندهای داعش و سیاستمداران داعشی پایان نخواهد یافت، بلکه ماموریت شما تشکیل ارتش عراق است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا