گوناگون

علت اختلاف کِشي و فدراسيون نيجريه فاش شد

 در روزهاي اخير بين استفان کِشي، سرمربي تيم ملي فوتبال نيجريه و فدراسيون اين کشور شکرآب شده و حالا خبر مي‌رسد که علت  مشکل به وجود آمده نبود نام چندين بازيکن باتجربه در فهرست 38 نفره‌ عقاب‌ها است که کِشي هفته گذشته به فدراسيون فوتبال نيجريه ارسال کرده است. ظاهراً در اين فهرست خبري از نام بازيکنان سرشناسي همچون پيتر اودموينگي مهاجم استوک‌سيتي، جوزف يوبو مدافع نوريچ‌سيتي و چيندو اوباسي هافبک شالکه نيست.

کميته فني فدراسيون فوتبال نيجريه مخالف تصميمي است که استفان کِشي گرفته است. يکي از اعضاي اين کميته در اين باره گفت: وقتي ليست نزديک به 40 نفره کِشي را ديديم که در آن نامي از بازيکنان باتجربه‌ و باکيفيتي همچون اودموينگي، اوباسي و کاپيتان تيم يعني يوبو که در تيم‌هاي باشگاهي خودشان عملکرد خوبي داشته‌اند به چشم نمي‌خورد، شوکه شديم.

وي افزود: کِشي به شدت از ليستي که به فدراسيون ارائه کرده دفاع و علت کنار گذاشتن اين بازيکنان را مصدوميت، دلايل فني و عدم آمادگي‌شان عنوان کرد. ما به او گفتيم که اين توضيحات ما را قانع نکرد، البته در نهايت اين مربي است که بايد در اين خصوص تصميم نهايي را بگيرد ولي ما اين فرصت را به استفان داديم تا اين حقيقت را درک کند که گودلاک جاناتان، رئيس‌جمهور نيجريه هم با علاقه زياد آماده‌سازي عقاب‌ها را دنبال مي‌کند و انتظارات بالايي از تيم در جام جهاني 2014 برزيل دارد. پس نياز داريم اطمينان حاصل پيدا کنيم که همه چيز به خوبي پيش مي‌رود.

هفته گذشته بود که برخي رسانه‌هاي نيجريه‌اي گزارش دادند که اودموينگي و يوبو به ترکيب تيم ملي نيجريه دعوت شده‌اند که واکنش سرمربي عقاب‌ها را در پي داشت. کِشي در اين خصوص گفت: واقعاً نگران ليستي که در روزنامه‌ها منتشر شده، هستم. ليستي که منتشر شد ليستي نبود که من تأييدش کرده باشم و از اينکه به مردم اطلاعات نادرست داده شده، خوشحال نيستم.

نيجريه در کنار آرژانتين و بوسني‌و‌هرزگوين يکي از رقباي تيم ملي کشورمان در گروه F جام جهاني 2014 برزيل است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا