پیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشده

علی دایی و پنجعلی برای تحویل چه مدارکی به مجلس رفتند+جزئیات

به گزارش میهن پست –  در حالی که از نشست سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با یکی از نمایندگان مجلس به عنوان دیداری دوستانه و رفاقتی نام برده می‌شود اما به نظر می‌رسد این دیدار و مدارکی که از سوی این دو به نماینده مجلس ارائه شده بی‌ارتباط با مسائل خلاف در فوتبال نیست. با این حال هنوز مشخص نیست که دایی چه مدارکی را به مجلسی‌ها ارائه کرده است!
به  نقل از مهر، چند روز پیش بود که حضور علی دایی و محمد پنجعلی سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ساختمان مجلس شورای اسلامی و جلسه با اسماعیل کوثری یکی از نمایندگان تهران خبرساز شد. بازتاب این خبر پنجعلی را واداشت تا بعد از جلسه با کوثری، حضور خود و دایی در ساختمان بهارستان را عادی جلوه دهد. پنجعلی درباره این جلسه گفته بود که کوثری همبازی سابقش بوده و برای صرف ناهار و تجدید خاطرات به مجلس رفته است!

با این حال، حضور دایی در جلسه تجدید خاطره دو همبازی سابق، جای تردید باقی نگذاشت که این نشست، جلسه عادی نخواهد بود؛ بخصوص اینکه گفته می‌شد دایی با مدارکی به ساختمان بهارستان رفته و قصد دارد اسنادی را علیه بعضی‌ها در مجلس رو کند.

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر، دلیل اصلی این جلسه را همانند پنجعلی، تجدید خاطره و دید بازدید عنوان کرد. وی البته در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که آیا دایی مدارکی به شما تحویل داده است، گفت: “حالا گفته‌ شده مدارک و فلان. اینها به عنوان نماینده مردم این مدارک را در اختیار ما گذاشتند. حالا یکسری موارد آوردند و دادند. تا زمانی که بررسی نکنم نمی‌توانم بگویم چه بوده”.

در حالی که ابهاماتی در مورد مدارکی که دایی به نماینده مجلس داده وجود دارد، کوثری این نشست را کاملا دوستانه و برای تجدید خاطره دو همبازی قدیمی می داند و اعتقاد دارد نباید هر مسئله ای به رسانه ها کشیده شود و رنگ و بوی سیاسی به آن داد. با این حال قرار است این مدارک بررسی شود و بعد از آن اظهار نظرهای رسمی در مورد آنها صورت بگیرد.

علی دایی که طی لیگ سیزدهم بارها با مصاحبه هایش به دنبال افشا کردن برخی موارد خلاف در فوتبال بود، در پایان لیگ و پس از انتشار رقم قرارداد بازیکنان موارد دیگری را مطرح کرد. پس از انتشار بحث معافیت غیرقانونی برخی بازیکنان فوتبال عنوان شد که دایی هم به دنبال روشن شدن وضعیت بازیکنان فولاد است. شاید به همین خاطر است که حضور وی در مجلس را می توان به این موضوع ربط داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا