گوناگون

علی قلی پورشهردار جدید گیوی شد

81210077 5776146

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندارکوثر درنشست شورای اداری وآیین تودیع ومعارفه شهردارجدید گیوی در محل فرمانداری این شهرستان گفت: : رمز موفقیت در جامعه وحدت و همگرایی است و اگر همراهی و همدلی بین شورا و مدیریت شهری باشد بهترین استفاده ها از ظرفیت موجود انجام می شود.

علیرضاعلیپور افزود: شهرگیوی از زمینه ها و ظرفیت های لازم برای پیشرفت و آبادانی همه جانبه برخوردار است و باید در این راستا تلاش ها و پیگیری ها دو چندان شود.

وی گفت: شهر گیوی از زیرساخت های لازم جهت توسعه ، عمران و آبادانی برخوردار است و در صورت برنامه ریزی مناسب و جهت دهی به امکانات موجود ،می توان شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر آن بود .

او با اشاره به اهمیت رضایت مردم گفت: شهرداری با احترام به ارباب رجوع و بر طرف کردن نیازهای مردم ، قادر خواهد بود رضایت اهالی راکه زمینه ساز توسعه شهراست به دست آورد.

علیپور گفت: رعایت حقوق شهروندی و جناحی عمل نکردن شورای شهر و شهرداری موجب عمران و آبادانی شهر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد گفت: شهرداری باید در تصمیم گیری و رفتار و عمل خود همه شهروندان را یکسان ببینند وشادابی و نشاط رابه مردم برگرداند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت مطلوب و همه جانبه مسوولان و مردم از شهردار نقش مهمی در ارائه خدمات خوب و موثر برای پیشرفت شهر به همراه خواهد داشت.

امام جمعه کوثرنیزدر این آیین با اشاره به گستردگی خدمت رسانی شهرداری به شهروندان گفت: تبلیغات و کار فرهنگی شهرداری نقش مهمی در تقویت فضای معنوی و حفظ آرامش در شهر دارد که باید با دقت خاصی از این ظرفیت ها استفاده شود.حجت الاسلام عسگربیگی تاکید کرد: شهرداری بایدامکانات رفاهی و عمرانی را با رعایت وضعیت شهروندان به صورت یکسان در شهر انجام دهد.

قلی پور شهردار جدید گیوی دارای مدرک کارشناسی ارشدعمران بوده و پیشتر عهده دار سمت شهردار عنبران در نمین بود. شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب استان اردبیل واقع است.

7123/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا