گوناگون

عناصر مرگبار تشکیل دهنده سیگارهای امروزی + عکس

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان هشدار می‌دهند تغییراتی که کمپانی‌های بزرگ سازنده سیگار در ترکیب محصولات خود ایجاد کرده‌اند باعث مرگبارتر و همینطور اعتیادآورتر شدن این محصول در سالهای اخیر شده است.

2Q==
 
گفتنی است، کارشناسان با مطالعه سیگارهای 50 سال پیش و مقایسه آنها با سیگارهای نسل جدید دریافته‌اند میزان سرطان‌زایی آنها چندین برابر شده است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان تغییراتی در توتون، تنباکو و نیکوتین موجود در سیگارهای کنونی ایجاد کرده‌اند که باعث وابستگی شدید فرد مصرف کننده می‌شود.
 
کارشناسان اعتقاد دارند سیگارهای امروزی افراد را در معرض ابتلا به سرطان ریه، بیماری‌های انسدادی مزمن ریوی و همینطور انواع مشکلات قلبی قرار می‌دهد.
 
کارشناسان با بررسی سیگارهای کنونی موادی مانند آمونیاک، شکر، تغییر طعم و مزه تنباکو در نهایت نوع بسته‌بندی آن را از جمله مواردی معرفی کرده‌اند که سبب وابستگی شدید افراد به سیگار می‌شود.
 
کارشناسان حوزه پزشکی هشدار می‌دهند، شرکت‌های سازنده سیگار همه ساله مبالغ کلانی را صرف تحقیق در خصوص چگونگی اثرگذاری بیشتر سیگار بر بدن و وابستگی به آن می‌کنند.
 
کارشناسان هشدار می‌دهند، سیگارهای امروزی به خاطر دارا بودن نیکوتین سریعتر وارد قلب، مغز و ریه می‌شود و افراد باید جدا از مصرف آنها خودداری نمایند.

 
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا