گوناگون

عنايتي: به خداحافظي فکر نمي‌کنم

به نقل از سايت رسمي باشگاه پديده خراسان، رضا عنايتي در اولين نشست خبري اين باشگاه اظهار کرد: هنگامي‌که پديده با من تماس گرفت و مذاکرات را آغاز کرديم، خيلي زود به نتيجه لازم دست يافتيم و قرارداد امضا شد.به نقل از فارس، آقاي گل سابق ليگ برتر ايران افزود: تيم ما بازيکنان خوب و باانگيزه اي دارد که براي يک هدف تلاش مي کنند که آن هم کسب نتايج خوب و شادي دل هواداران است، همچنين به اين شکل هم نيست که اگر به پديده نمي‌آمدند بايد به دسته يک مي رفتند.

وي اظهار کرد: زماني‌که پديده کارش را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد تمامي تيم‌ها در خواب به سر مي‌بردند، همان زمان پديده توانست بازيکناني مثل يونس شاکري و ميلاد غريبي را به خدمت بگيرد که امروز مشتري هاي ميلياردي دارند.

کاپيتان تيم فوتبال پديده خراسان در پاسخ به اين سوال که بازگشتش به مشهد را آيا مي توان نشانه‌اي از پايان فوتبالش معنا کرد؟ تصريح کرد: اصلا و ابدا به خداحافظي فکر نمي‌کنم، با قدرت به کارم ادامه مي‌دهم زيرا در بهترين فرم ممکن هستم و بسيار آماده‌ام، همواره در صحبت با بازيکنان هم مي‌گويم که اميدوارم 4 يا 5 سال ديگر فوتبال را کنار بگذارم و شما از دست من راحت شويد، اما اين صحبت‌ها همه براي آينده است و در برنامه سال‌هاي نزديک من خداحافظي جايي ندارد.

عنايتي ادامه داد: امسال بايد همه تلاش کنيم تا تيم پديده بتواند در ليگ برتر نمايش خوبي داشته باشد اين مستلزم اين است که هم شما رسانه ها و هم ما بازيکنان و کادر فني تيم و مجموعه پديده به اتفاق هواداران دست به دست هم بدهيم و با همدلي در ليگ برتر کار خود را آغاز نماييم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا