گوناگون

غفور: نتايج اخير واليبال حاصل کار يک نفر نبود

امير غفور در اردوي تدارکاتي تيم ملي واليبال ايران در کشور بلغارستان اظهار داشت: فرصت زيادي براي تمرين در کنار کواچ نداشتيم. در اين مدت کوتاه نمي‌توانيم انتظار داشته باشيم تمام دانش و تجربه خود را به بازيکنان منتقل کند. ولاسکو نيز پس از سه سال همچنان نکات زيادي براي ارائه دادن به ما داشت.

به گزارش فارس، وي افزود: معمولاً مربيان صربستاني عصباني هستند و در بدنسازي و تمرين سنگين کار مي‌کنند، اما کواچ ارتباط خوبي با بازيکنان دارد و کارلو ساتي هم برنامه بدنسازي سنگيني ندارد. نکاتي که کواچ در مسابقات تدارکاتي با استراليا به ما گوش‌زد مي‌کرد نکات خوب و مهمي بود که در طول بازي تاثير آن را ديديم.

پشت خط‌زن تيم ملي واليبال ايران خاطرنشان کرد: تمرينات و بدنسازي ما با دوران ولاسکو تفاوت کرده است؛ البته به حرکاتي که در بدنسازي انجام مي‌دهيم عادت نداريم و اين مسئله کار را براي ما سخت و مفيد مي‌کند.

وي گفت: نياز داشتيم که در کنار مربي جديد خود تمرين و مسابقه تدارکاتي داشته باشيم که اين فرصت در اردوي بلغارستان و صربستان فراهم مي‌شود. اين مسابقات مي‌تواند کمک زيادي به ايجاد هماهنگي بيشتر ميان بازيکنان و کادر فني جديد کند تا به آمادگي 100 درصد براي ليگ جهاني برسيم.

غفور تاکيد کرد: مهمترين تاثير ولاسکو در تيم ملي ايران اين بود که ذهن بازيکنان را عوض کرد به اين دليل آمادگي داريم که با هر مربي جديدي کار کنيم و به موفقيت برسيم. مي‌توانيم با کواچ به نتايجي بهتر از سال‌هاي گذشته برسيم. مردم، فدراسيون، بازيکنان، رسانه‌ها و تمام کساني که براي تيم ملي زحمت مي‌کشند در نتايج تيم ملي تاثير مي‌گذارند و مي‌خواهيم در مسابقات پيش رو ثابت کنيم که نتايج سال‌هاي گذشته حاصل کار يک نفر نبوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا