گوناگون

رحيمي: بارها استعفايم را تکذيب کردم

 عليرضا رحيمي با تبريک بازگشت مجيد بصيرت و خوروش به سپاهان گفت: بصيرت و خوروش از زحمت‌کشان فوتبال اصفهان هستند و من شک ندارم که مي‌توانند به اين تيم اصفهاني با بازگشتشان کمک کنند.

به گزارش فارس، وي درباره قهرماني تيم ملي کشتي فرنگي در مسابقات جام جهاني گفت:‌ قهرماني با شکوه و با غروري بود، من به نوبه خودم از طرف باشگاه پرسپوليس اين برد بزرگ را که حال و هواي ورزش ما را عوض کرد و باعث شادي دل ميليون‌ها ايراني شد، به تمام ورزشکاران، مربيان و رسول خادم تبريک عرض مي‌کنم و اميدوارم باز هم کشتي ما در ميادين مختلف به مقام‌هاي بزرگ برسد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد شايعه استعفايش گفت: من بارها اين موضوع را تکذيب کرده‌ام چون اين مسئله صحت ندارد اما متأسفانه برخي‌ها باز هم به اين موضوع دامن مي‌زنند.

وي افزود: اين موضوع کذب است و من به برخي دوستان که اين مسئله را مطرح مي‌کنند مي‌گويم هر روز از ساعت 7 صبح سر کارم در باشگاه هستم و هر کسي دوست دارد مي‌تواند بيايد از نزديک ببيند.

رحيمي در پايان خاطرنشان کرد: من محکم و با قدرت سر کار خودم نشسته‌ام و به اين مسائل توجهي ندارم. اميدوارم که اين اخبار کذب ديگر منتشر نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا