گوناگون

خادم: شوراي‌فني در مورد بنا تصميم مي‌گيرد

 رسول خادم در مورد کيفيت برگزاري مسابقات جام جهاني کشتي فرنگي در سالن شهداي هفتم تير تهران گفت: بايد سالن شهداي هفتم تير را حفظ کنيم چون کشتي به اين سالن نياز دارد. با اين حال بايد يک سالن بزرگتر و با امکانات در اختيار کشتي باشد تا بتوانيم مسابقاتي همچون جام تختي و مسابقات جهاني را در آن برگزار کنيم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: براي برگزاري مسابقات کشتي دو سالن هفتم تير و آزادي را در اختيار داريم. اگر مي‌خواستيم اين مسابقات را در سالني غير از هفتم تير برگزار کنيم بين 700 ميليون تا يک ميليارد تومان هزينه داشت که خارج از توان فدراسيون کشتي است.

خادم درباره تشويق شدن رئيس فيلا و اينکه اين مسئله روي روابط فدراسيون ايران و فدراسيون جهاني اثر مي‌گذارد گفت: تشويق لالوويچ نقطه عطف مسابقات بود. تماشاگران ايراني با وجود اينکه تمام ناداوري‌هايي که در فينال شاهد آن بوديم عکس العملي نشان ندادند و اين مسئله بسيار خوب بود.

خادم درباره تشويق کشتي گيران تيم ملي آمريکا که باعث شد آنها لحظاتي با پرچم ايران در سالن دور افتخار بزنند خاطرنشان کرد: مردم ايران خيلي خوب کشتي را مي‌شناسند و با کشتي گيران خارجي مهربان هستند. آنها باز هم نشان دادند که کشتي فهم‌ترين مردم دنيا هستند.

وي در مورد سرنوشت محمد بنا گفت: شوراي فني در مورد محمد بنا و سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي تصميم گيري مي‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا