گوناگون

فرار 13 ساله متهم به حبس‌ابد

‌فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، از دستگیری متهم تحت تعقیب محکوم به حبس ابد پس از 13 سال فرار خبر داد.

به‌ گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه فارس، سرهنگ محسن سروقد در تشریح این خبر گفت: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری متهمان متواری و تحت تعقیب در سطح شهرستان، متهم تحت تعقیب محکوم به حبس ابد که مدت 13 سال متواری و تحت تعقیب بود، در بخش “خشت” کازرون دستگیر شد.

وی تصریح‌کرد: در بررسی از سوابق کیفری این متهم، پنج مورد سرقت، پنج مورد جرم موادمخدر و پنج مورد ایجاد ضرب و جرح ثبت شده است.

سروقد گفت: در این راستا هشت نفر متهم دیگر که بعلت ارتکاب جرائم مختلف تحت تعقیب قضایی بودند دستگیر و همگی در اجرای دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

وی ادامه‌داد: از متهمان تعدادی سلاح سرد و گرم، مقادیری موادمخدر و مقادیری کالای قاچاق کشف و همچنین یک دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت در اجرای طرح توقیف شد.

فرمانده انتظامی کازرون خاطرنشان کرد: پلیس در راستای تامین آرامش و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و شهروندان نیز باید در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه با همکاری بیش از پیش هرگونه فعالیت مجرمانه توسط افراد قانون گریز و مجرم را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا