گوناگون

فرماندار:برخی پروژه‌ها در سفر رییس جمهور به اردبیل افتتاح می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها بستر حضور باشکوه مردم در استقبال از رییس جمهور و هیات همراه را فراهم کنند.

به گزارش ایسنا، جواد زنجانی فرماندار اردبیل در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به اردبیل در چند روز آینده افزود: در این سفر قراراست تکمیل پایاب سدخداآفرین وهم چنین ضرورت راه اندازی نیروگاه برق درمشگین شهر که به عنوان یک ظرفیت خوب زمین گرمایی مورد توجه قرارگرفته، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

زنجانی از افتتاح برخی پروژه‌ها در سفر رییس جمهور به استان اردبیل خبر داد و گفت: در این سفر تلاش بر این است تا از ردیف اعتباری ویژه‌ای که برای آب‌های مرزی و احداث سدها دراین منطقه در نظرگرفته شده است بهترین استفاده را ببریم که با عنایت رهبر معظم انقلاب هشت میلیارد دلار دراین زمینه منابع اختصاص یافته که بخش عظیمی از آنها جذب احداث سدها و ساماندهی رودخانه‌های مرزی می‌شود.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: در مرکز استان و شهرستان سرعین بیشترین تلاش ما برفعال شدن واحدهای تعطیل شده صنعتی و تولیدی وهم چنین توسعه صنعت گردشگری درشهرستان‌های اردبیل و سرعین و نیر است که با بررسی دقیق مسئوولان امر امیدواریم حمایت‌های همه جانبه دراین زمینه صورت بگیرد.

در ادامه مسعود امامی یگانه مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان این‌که روابط عمومی‌ها باید بستر حضور با شکوه مردم در استقبال از رییس جمهور و هیات همراه را فراهم کنند، گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم با مسوولان در کنار رسانه‌ها باید تلاش کنند تا بستر حضور پررنگ و با شکوه مردم را در استقبال از رییس جمهور فراهم کنند.

وی گفت: این حضور باشکوه می‌تواند یک فرصت طلایی و استثنایی برای بیان مطالبات و پیگیری بسیاری از خواسته‌های مردمی فراهم آورد و در کنار آن قوت قلب دوستداران نظام و اسباب یاس و ناامیدی برای دشمنان است.

وی به شکل‌گیری کمیته‌های چهارگانه با حضور 44 دستگاه اجرایی و مسوولان روابط عمومی اشاره کرد و گفت: کمیته ارتباطات رسانه‌ای، کمیته آموزش و تحقیقات، کمیته ارتباط فضای مجازی و کمیته ارتباطات فعالیت خود را آغاز کرده و ما انتظار داریم اگر دستگاه‌ها که روابط عمومی‌های آنها در این زمینه مشارکتی نداشته‌اند هرچه سریع‌تر به این مجموعه پیوسته و فعالیت‌ها را با شکل مطلوب‌تر انجام دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل هدف اصلی از تشکیل این کمیته‌های چهارگانه را ارتقای سطح روابط عمومی‌ها و توسعه منسجم روابط عمومی بیان کرد و افزود: تلاش براین است تا در سایه شکل‌گیری این کمیته‌ها فعالیت روابط عمومی‌ها و ارتباط آنها با رسانه‌ها بیش از هر زمان دیگر فراهم شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا