گوناگون

اجرای عملیات نرده‌گذاری حاشیه جنوبی باغ سیب مهرشهر

مدیر منطقه‌ی چهار شهرداری کرج از اجرای عملیات نرده‌گذاری و پیاده راه‌سازی در حاشیه‌ی جنوبی باغ سیب مهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، «مجید کمالی‌نژاد»، امروز(یکشنبه 26مردادماه)، در جمع خبرنگاران با اشاره به توافق نهایی شهرداری کرج با بنیاد مستضعفان در خصوص تملک تقریبی 37 هزار مترمربع از قسمت جنوبی باغ سیب مهرشهر، گفت: اجرای طرح‌های ساماندهی و ارتقاء باغ سیب به لحاظ خروجی‌های مثبت و کارآمد بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اقدامات در حال انجام برای محافظت از باغ سیب مهرشهر، افزود: از جمله این اقدامات، نصب دیوار نرده‌ای حاشیه‌ی شمالی بلوار دانش حد فاصل بلوار ارم تا کمربندی گلستان است که طی آن فضای باغ محصور و با کاشتن گل و بوته و حفظ درختان موجود فضای سبزی با پیاده راه مناسب در مجاورت باغ ایجاد می‌شود.

مدیر منطقه‌ی چهار شهرداری کرج خاطرنشان کرد: به این ترتیب ضمن محفوظ کردن باغ با نرده‌ها و پایه چراغ‌های شکیل و زیبایی که شهرداری تهیه کرده است، مردم می‌توانند ضمن پیاده‌روی در حاشیه‌ی باغ سیب از زیبایی بصری داخل باغ بهره‌مند شوند.

کمالی‌نژاد، با بیان اینکه از اولویت‌های مهم مجموعه‌ی مدیریت شهری توسعه سرانه فضای سبز شهری است این مهم را در راستای ارتقاء سلامت زیست محیطی موثردانست و گفت: بر این اساس لازم است در خصوص حفظ و نگهداری باغ سیب و احیاء همه جانبه آن بطوریکه رضایت‌مندی شهروندان را در پی داشته باشد، تلاش کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا