گوناگون

فرماندار بابل : نقدی که به نیت تخریب دولت باشد منصفانه نیست

81240427 5828168

ˈرجب ملایی رییسیˈ روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با صاحب نظران علمی و فرهنگی بابل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: همه دولت هایی که بعد از انقلاب شکل گرفتند درجهت خدمت به مردم بوده اند اما از نقاط ضعف و قوتی نیز برخوردار بودند.

وی بیان کرد: چهره های برجسته علمی و فرهنگی با نقد درست و علمی نقاط قوت و ضعف را برای مدیران اجرایی تشریح کنند تا با ادامه عملکرد مثبت دولت های گذشته و جلوگیری از عملکرد های منفی به رشد و بالندگی شهرستان کمک کنند.

وی اظهارداشت: فراهم کردن زمینه ارتباط با نخبگان برای تحکیم طرح های عمرانی در بابل و همچنین بهره گیری از نقش نظامند مردمی برای برخورداری از نظرات نخبگان از اولویت های برنامه های ما می باشد.

فرماندار بابل افزود: دولت تدبیر و امید اشتباهات برخی از دولت های گذشته را که نیرو های درون نظام را کنار گذاشته بودند را کنار نخواهد گذاشت و این دولت از همه نیروها و پتانسیل های موجود در نظام با نگاه فرا جناحی استفاده خواهد کرد.

ˈملایی رییسیˈ گفت: مشورت و بهره گیری از خرد جمعی زمینه رشد اقتصادی را فراهم خواهد کرد و متاسفانه دولت گذشته با برخی از اقدامات بی خردانه زمینه تحریم ها را فراهم کرد که این منجر به تورم 45 درصدی در سال 92 و رشد منفی شد.

وی اظهارداشت: دولت اعتدال با تغییر گفتمان و ادبیات و بکارگیری دیپلماسی قوی در عرصه جهانی توانست تورم را در خرداد 93 به 2/26 دهم درصد و رشد اقتصادی به یک و نیم درصد مثبت ارتقاء دهد.ک/2

7328/608

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا