دسته‌بندی نشدهگوناگون

فرماندار صحنه: امام رضا (ع) در ایران همواره منشا خیر و برکت بوده اند

81147282 5665780

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار عباس آبادی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته فرهنگ رضوی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید به منظور برگزاری مطلوب هفته فرهنگ رضوی تلاش کنند، افزود: کمک به گسترش فرهنگ رضوی و ایجاد شور و نشاط معنوی از اهداف برگزاری این هفته است.

وی اظهار کرد: راهبرد اصلی برگزاری هفته های فرهنگ رضوی این است که فرهنگ و معارف رضوی در طول سال در کشور جریان یابد و فرهنگ اهل بیت (ع) و سیره رضوی و در کانون توجه عموم مردم و بوی‍‍ژه نسل جوان و نیز نهادها و دستگاه های مختلف فرهنگی قرار گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صحنه نیز گفت: ما هر چه داریم از اهل بیت (ع) است و وجود معنوی امام رضا (ع) برای ما ایرانیان مایه عزت و افتخار است لذا در هفته فرهنگ رضوی برای ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) در جامعه باید با جدیت تلاش کنیم.

سیدعلی سلیمانی، هفته فرهنگ رضوی را فرصت مناسبی برای خادمی امام رضا (ع) ذکر کرد و گفت: علاوه بر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سایر دستگاه های فرهنگی نیز باید وارد میدان شوند تا برنامه ای در خور و عظمت این هفته برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی صحیح و هدفمند زمینه برگزاری مراسم فرهنگ رضوی را در شهرستان فراهم کنیم، افزود: برنامه های بسیار خوبی برای باشکوه برگزار شدن این هفته با توجه به ظرفیت های هنری و فرهنگی شهرستان تدارک دیده شده که می توان به اجرای نمایش خیابانی، مراسم عصر شعر، محفل انس با قرآن و سایر برنامه های فرهنگی، هنری اشاره کرد.

آیین افتتاحیه سومین دوره فرهنگ رضوی کشور بیستم اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سالروز ولادت امام جواد در کرمانشاه برگزار می شود.

شهرستان صحنه در 50 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا