گوناگون

فرماندار: کاهش کانون های آلایندگی اولویت یزد است

81213770 5782750

به گزارش ایرنا ، ˈ محمود شاکری شمسی ˈ روز سه شنبه در نشست همه اندیشی نحوه انتقال کوره های آجرپزی در یزد افزود: کاهش آلایندگی باید محور کارها قرار گیرد .

وی اضافه کرد:موضوع انتقال کوره های آجر پزی به خارج از شهر یزد یکی از مهمترین مطالبات مردم است که گذشته نیز در حوزه های مختلف مورد توجه مسئولان بوده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به حوزه بهداشت و سلامت توجه ویژه ای شده اظهار داشت: ارتقاء وضعیت سلامت و بهداشت مردم به عنوان یکی از دغدغه های دولتمردان مطرح می باشد.

شاکری شمسی گفت: خوشبختانه در مدت کمتر از یک سال از عمر دولت یازدهم اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از مهمترین اولویت های فرمانداری کاهش کانون های آلایندگی در سطح شهرستان به ویژه شهر یزد می باشد خاطر نشان کرد: انتقال کوره های آجر پزی به خارج از شهر می تواند در تحقق این هدف مثمر ثمر واقع شود.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان افزود: در سطح استان نیز کارگروه آمایش سرزمین با حضور سه تن از معاونین استانداری تشکیل شده و موضوع ساماندهی و انتقال کوره ها به فرمانداری یزد محول شده است.

شاکری شمسی در پایان با تأکید بر استفاده از نظر صاحبنظران و کوره داران در انتقال کوره های آجرپزی تصریح کرد: در بحث انتقال باید با تشکیل کمیته فنی کار کارشناسی صورت پذیرد تا بیشترین بازده و کمترین تبعات را در پی داشته باشد.ک2

7536/650

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا