گوناگون

فرماندار گچساران: ارتقای امنیت اجتماعی از دغدغه های دولت یازدهم است

81223702 5799799

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در نشست کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی گچساران افزود: این کمیسیون با رویکرد فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه سعی در کاهش جرایم اجتماعی، ناهنجاری ها، بزهکاری ها و مسایل تهدید کننده امنیت اجتماعی دارد.

وی بیان کرد: مشکلات و معضلات اجتماعی ریشه در مسایل فرهنگی و اجتماعی دارد و به همین دلیل باید از طریق سازوکارهای مناسب در حوزه های مختلف مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرند.

رحیمی اظهار کرد: متولیان امر و مسوولان اجرایی گچساران برنامه های خود را با رویکرد اولویت محورهای قابل اجرای فرهنگی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در این شهرستان ارایه دهند.

معاون فرماندار گچساران نیز در این نشست با بیان اینکه وجود ناهنجاری های اجتماعی به روح و روان مردم خدشه وارد می کند، گفت: فقر معیشتی، بداخلاقی های سیاسی، پرداخت نکردن به موقع تسهیلات ازدواج، نبود ثبات شغلی، بالا بودن نرخ بیکاری و کمبود اعتبارات فرهنگی مهمترین آسیب های اجتماعی موجود در این شهرستان است.

مرتضی سجادپور تعیین شاخص های امنیت اجتماعی و آسیب شناسی آنها و استانداردسازی در تعاریف و اقدامات در حوزه امنیت اجتماعی را از جمله وظایف این کمیسیون اعلام کرد.

وی برنامه ریزی مناسب قضایی، تشکیل کارگروه های تخصصی، بسترسازی در زمینه عفاف و حجاب، گشت مخفی امر به معروف و نهی از منکر، برنامه ریزی برای رفع مشکل بیکاری و قانون گذاری را در کاهش مشکلات اجتماعی موجود در جامعه موثر دانست.

7461/671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا