گوناگون

فرمانده سپاه ساوه:الگوگیری از مدیریت جهادی شهید چمران نیاز جامعه است

81209114 5774355

سرهنگ ˈمجید احمد جعفریˈ روز شنبه به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باید با الگو گیری از این شهید برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسخگویی به دشمنان دین تلاش کنیم.

وی با بیان این که شهید چمران نمونه بارز ولایت مداری است، اظهار کرد: این شهید بزرگوار یک انسان عارف شجاع، خردمند و ولایتمدار بود که برای اقشار مختلف در بعد ولایتمداری می تواند الگوی بسیار خوبی باشد.

وی ادامه داد: شهید چمران بصیر و آگاه به زمان، یک مجاهد ولایت مدار و عاشق امام(ره)، عارف، مخلص و بی ادعا و یاور مظلومان در مقابل ستمگران و ظالمان بود.

سرهنگ جعفری بیان کرد: این شهید مکتب امام(ره) با همت بلند و مجاهدت کم نظیر خود، الگویی تمام عیار از همت، تلاش و عاشق ولایت بود.

وی افزود: شهید چمران با کوله باری از تجارب ارزشمند در مبارزه با ظالمان و متجاوزان اشغالگر در لبنان و فلسطین با ایثار و جانفشانی و فرماندهی جسورانه خود در روزهای نخست تهاجم نظامی دشمن بعثی به ایران اسلامی، ماشین جنگی ارتش صدام را متوقف کرد.

وی گفت: این مجاهد مومن و وفادار در همه برهه های حساس شکل گیری، پیروزی و مقاومت نظام اسلامی ایران حضوری فعال و نقشی موثر داشت و در تمام عرصه ها، رشادت های الهام بخشی از خود به جای گذاشت.

سرهنگ جعفری با تاکید بر این که شهید چمران بزرگترین دانشمند عصر خود بود، افزود: آن شهید والامقام برای رسیدن به این منزلت سختی های فراوانی را متحمل شد.

شهید چمران پس از سال ها مجاهدت و تلاش در راه خدا 31 خرداد 1360 در مصاف با ارتش بعثی عراق در منطقه دهلاویه در جنوب غرب سوسنگرد به شهادت رسید.ک/3

7338/686

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا