گوناگون

فرمانده سپاه ناحیه اراک معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اراک نهاد مقدس سپاه پاسداران را برخاسته از مردم ولایتمدار، آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این نهاد انقلابی چشم بینای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و جوانان و نوجوانان باید برای حفظ ارزش های انقلاب و میهن با سپاه پاسداران همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با بکارگیری ترفندهای مختلف در صدد مقابله با ارزش های دینی و اسلامی برآمدن گفت: سپاه پاسداران با تمام توان خود در برابر این توطئه ایستاده و به هیچ قدرتی اجازه تجاوز به کیان ایران اسلامی را نمی دهند.

فرمانده سپاه روح الله هم نقش سپاه و بسیج را در خنثی کردن توطئه های دشمنان مهم خواند و گفت: پس از دوران دفاع مقدس سپاهیان با ورود در عرصه های عمرانی خدمات زیادی را انجام دادند و نقش موثری در پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی ایفا کردند.

سردارمهدی صدیقی با بیان اینکه ایران تنها حکومت دینی در دنیاست افزود: حفاظت از این حکومت بر عهده سپاه پاسداران است و سبز پوشان این نهاد انقلابی تا آخرین قطره خون از ارزش های میهن اسلامی دفاع می کنند.

در این مراسم سرهنگ غلامرضا رضایی از سوی سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران، به عنوان فرمانده سپاه ناحیه اراک معرفی و از زحمات سرهنگ عطاالله میرکمالی قدردانی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا