گوناگون

فرهنگ تغذیه کننده دیگر حوزه های زندگی است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسینی عصر چهارشنبه در دیداربا فرمانده سپاه پاسداران خراسان رضوی اظهار کرد:پاسداری معلمی و معلمی پاسداری، رسالت مشترک آموزش  وپرورش و سپاه است.

وی تصریح کرد: معلمی فرایندی است که در تمام زندگی انسان جاری است.رسالت پیامبران و بعثت ایشان برای دریافت حکم معلمی از ناحیه پروردگار به همین منظور بوده است.

حسینی گفت: پاسداری نیز از مشاغل یاورانه است امید که با تلاشی مشترک بتوانیم با استعانت از خون شهیدان این راه را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از طریق دو پایگاه  بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با سپاه در پیوند استاظهار کرد: آموزش و پرورش در صدد است در تمام عرصه ها با برادران خود در این لشگر تلاشگر در ارتباط باشد.

وی با تبریک نیمه شعبان، ابراز کرد:از امام رضا(ع)می خواهم توفیق دهد ادامه دهنده راه  پاسداران و جانبازان باشیم.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی قرآن را راهنمای اساس زندگی بشر دانست و اضافه کرد:ملاک انسانهای شایسته، جهاد، تقوا، علم و دانش است.

وی چهار حوزه سیاست، اقتصاد، امنیت و روابط اجتماعی را مهمترین ابعاد جامعه از دید جامعه شناسان عنوان و تغذیه کننده این بخش ها را فرهنگ دانست.

وی نهاد آموزش و پرورش رامخاطب پیام رهبری در اقتصاد مقاومتی عنوان و اضافه کرد: پاسداران نیز باید رشد دهنده و حفاظت کننده فرهنگ باشند که البته رسالت نهاد تعلیم و تربیت نیز ایجاد این ارتباط است.

حسینی حساس ترین، اساسی ترین، قوی ترین و پرحجم ترین بخش جامعه در دست آموزش و پرورش بوده و ارتباط سپاه و این نهادبه بهترین شکل ممکن انجام شده است.

وی بر ارتقا همکاری ها تاکید و این مشارکت را جلوه ای از عزم ملی دانست که توسط سپاهیان که مخلص ترین نیروهای جامعه هستند؛ محقق شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در این دیدار اظهار کرد:دیدار مشترک سپاه و آموزش و پرورش، محفل انس، برادری و دوستی است.

غلامرضا احمدی افزود:ممکن است در منش سیاسی افراد نقطه نظرات متفاوتی باشد که البته حق هرکسی است، اما اکنون زمانی است که به رقم تفاوت ها، توانمندی های سلایق ثابت شود.

وی بیان کرد: پیروز اصلی میدان انتخاب ها ملت سرافراز ایران بوده و خواهد بود.

احمدی بر داشتن هدف مشترک با آموزش و پرورش اشاره و اذعان کرد:فضای همکاری ما با این نهاد نسبت به مدیرکلان قبلی تفاوتی نداشته و زمان تربیت نیروهایی مخلص و علمی است.بچه ها امانت دست من و شمایند و اگر ابن سینا نشوند، ما در آخرت مواخذه خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا