گوناگون

فرهنگ غني قرآن کريم موجب سعادت انسانها می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمين ستار علی نژاد عصر پنجشنبه در جمع فعالان قرآنی افزود: قرآن کريم به همه انسانها درس ايثار، فداکاري، حق طلبي، استکبارستيزي و زندگي سعادتمندانه مي دهد.

وی همچنین بر لزوم پیاده سازی محتواي قرآن کريم در جامعه تاکید کرد و اظهارداشت: نخستین گام در اين مسير آموزش قرآن است.

رئیس تبلیغات اسلامی رودسر گفت: علل موفقيت و ايستادگي و مقاومت ملت بزرگ ايران در مقابل دشمنان اسلام، توسل به قرآن کريم و قرار گرفتن در زير چتر ولايت بوده و اين دو عنصر باعث عزت ملت ايران شده است.

وی در ادامه بر ضرورت حمايت و پشتيباني از کارهاي فرهنگي به ويژه ترويج فرهنگ قرآني در جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن تمام هم و غم خود را براي کمرنگ کردن مسائل اعتقادي و ارزشي به ويژه در بين جوانان به کار گرفته است.

علی نژاد با اشاره به جنگ نرم و هجمه هاي استکبار براي به حاشيه بردن مسائل اعتقادي و ارزشي اظهار داشت: ترويج فرهنگ قرآني بسيج همگاني را مي طلبد.

وی همچنین گفت: تمسک به قرآن و معارف اسلامی تنها راه نجات جوانان و دانش آموزان در جنگ نرم فرهنگی است.

رئیس تبلیغات اسلامی رودسر افزود: دشمنان نظام اسلامی امروز با استفاده از ابزارهای مختلف همچون ماهواره و اینترنت سعی دارند تا نسل جوان و نوجوان این کشور را از معارف اسلامی دور کنند.

وی یادآورشد: قرآن کریم بزرگترین هدیه الهی برای انسان هاست به همین دلیل امت اسلامی باید برای استفاده از این میراث ارزشمند از خود همت بیشتری نشان دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا