گوناگون

فريبا: قلعه‌نويي بايد به سال 83 بازگردد

بهتاش فريبا در مورد اينکه خيلي‌ها به مشخص نشدن وضعيت هيأت مديره باشگاه استقلال اعتراض مي‌کنند، عنوان کرد: اين مسئله درست است. اکنون کادر مديريتي و فني پرسپوليس مشخص شده است و آنها براي جذب بازيکن و بستن تيم فرصت دارند. مهمترين مسئله کادر فني در ابتداي فصل بستن تيم سال بعد است. به نظر من براي استقلال زمان در حال گذر است و بايد براي مشخص شدن وضعيت تيم هر چه زودتر تصميم‌گيري شود. بايد هر چه زودتر وضعيت مديريت، کادر فني و تيم فصل بعد را مشخص کنند.

به گزارش فارس، فريبا در مورد اينکه علي فتح‌الله‌زاده اعلام کرده سال بعد ديگر در باشگاه استقلال حضور ندارد و به نوعي خداحافظي کرده است، گفت: فتح‌الله‌زاده براي استقلال زحمت زيادي کشيده و اين مسئله بر هيچکس پوشيده نيست. مي‌توانيم بگوييم او پرعنوان‌ترين مديرعامل استقلال است. حالا اينکه فتح‌الله‌زاده بخواهد استراحت کند يا به او بگويند برو استراحت کن دو مسئله متفاوت است. يا بايد فتح‌الله‌زاده بماند و با حمايت وزارت ورزش فعاليت خود را ادامه دهد و يا فرد ديگري را هر چه سريعتر به عنوان مديرعامل مشخص کنند تا وضعيت استقلال معلوم شود.

پيشکسوت استقلال در مورد اينکه گفته مي‌شود يکي از گزينه‌هاي حضور در هيأت مديره باشگاه است و آيا با او در اين ارتباط صحبت شده، خاطر نشان کرد: هيچ صحبتي در اين رابطه با من صورت نگرفته است. من نه سخنگو هستم و نه مي‌توانم براي استقلال پولي بياورم. بنده کارم فني است و از لحاظ فني مي‌توانم به استقلال کمک کنم. اگر قرار به حضور در هيأت مديره است بايد در بخش فني آن باشم. هميشه به استقلال کمک کردم. از تدارکات اين تيم بگيريد تا بازيکن و مربي در استقلال حضور داشتند و هر کمکي که بتوانم از اين تيم دريغ نمي‌‌کنم.

وي در ادامه در مورد اينکه برخي مي‌گويند بايد کادر فني استقلال دچار تغيير شود و از افرادي مثل عليرضا منصوريان و … نام مي‌برند، تصريح کرد: اينکه بخواهيم يک فصل را براي بررسي عملکرد يک مربي عنوان‌دار مد نظر قرار دهيم درست نيست. بيشترين قهرماني را در ليگ برتر امير قلعه‌نويي به دست آورده است. سال قبل مشکلاتي مثل اشتباه در يارگيري و مسائل مالي و … وجود داشته است. صحبت در مورد مشکلات سال قبل کليشه شده و همه از آن اطلاع دارند. بارها در صحبت‌هايم اعلام کردم اگر قرار است امير قلعه‌نويي به موفقيت برسد بايد به سال 82 بازگردد همان سالي که بازيکنان جوان را به استقلال آورد و از اين مسئله نتيجه گرفت و بازيکنان زيادي به فوتبال ايران معرفي کرد. شنيده‌ام خود امير نيز اين مسئله را بيان کرده است. با توجه به حضور استقلال در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا شايد بتوان گفت به نوعي جذب بازيکن باتجربه بهتر بود اما امسال استقلال بايد نيروهاي جوان را به تيم اضافه کند تا وضعيت تيم بهتر شود.

فريبا در مورد وضعيت تيم ملي خاطر نشان کرد: چندين مراسم براي حمايت از تيم ملي برگزار شده که واقعا مراسم‌هاي خوبي بوده است. بازيکنان تيم ملي بدانند تمامي پيشکسوتان و اقشار فرهنگي و فوتبالي در کنار رسانه‌ها به دنبال حمايت از تيم ملي هستند تا شرايطي فراهم شود که تيم ملي در مرحله دوم جام جهاني راه پيدا کند. اين مسئله دور از دسترس نيست و بايد براي رسيدن به اين موضوع تلاش شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا