گوناگون

فضای تعامل دولت و مجلس حداکثری است

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه فضای تعامل دولت و مجلس در دوره کنونی حداکثری است گفت: شاهد دورانی از هماهنگی خوب در سطح سران سه قوه هستیم و برخی نارسایی های گذشته تکرار نمی شود.

به گزارش خانه ملت، مجید انصاری در نشست مشترک معاونان پارلمانی وزارتخانه ها با رئیس مجلس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و انتخاب مجدد علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس، گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با ریاست حسن روحانی فضای تعامل حداکثری بین دولت و مجلس به وجود آمد که این یک نقطه قوت برای نظام در مقطع کنونی است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور سابقه 5 دوره نمایندگی مجلس را دارد و در سمت هایی همچون نایب رئیسی مجلس فعالیت داشته، گفت: با توجه به سابقه نمایندگی رئیس جمهور در مجلس، در دولت برداشت و فهم درستی از مقتضیات و جایگاه و نقش مجلس وجود دارد و نیازی به تلاش زیاد برای تبیین و توصیف این جایگاه نیست.

به گفته معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسات متعدد دولت، رئیس جمهور بر تعامل حداکثری با مجلس تأکید کرده و اعلام کردند که دولت تعامل حداکثری را وظیفه خود می داند.

انصاری در ادامه با اشاره به گذشت 9 ماه از استقرار دولت تدبیر و امید، از رئیس و نمایندگان مجلس به دلیل تعامل در تنظیم و تشدید بودجه و جلسه رأی اعتماد به کابینه تشکر کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: شاهد دورانی از هماهنگی خوب در سطح سران سه قوه ضل رهبری هستیم و فکر می کنم مردم هم از این موضوع خوشحال هستند که برخی نارسایی های گذشته تکرار نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا