گوناگون

فعالیت دستگاه های اجرایی باید به سازمان های مردم نهاد واگذار شود

81154332 5677948

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمهرداد شریف مخمل زادهˈ سه شنبه شب در نشست مسوولان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و امورجوانان خوزستان افزود: سازمان های مردم نهاد که از سازمان امور جوانان سابق مجوز فعالیت گرفته اند باید متناسب با شان کاری آنها تقویت شوند.

وی افزود: استانداری خوزستان توجه شایانی به فعالیت این سازمان ها داشته و استاندار به طور مرتب بر ساماندهی این سازمان ها و برنامه ریزی برای آنها تاکید دارد.

مخمل زاده گفت: در سال 93در حیطه سازمان های مردم نهاد برنامه های متعددی در خوزستان تدارک دیده شده که در اجرای هر چه بهتر این برنامه ها خود انجمن ها موثرند.

وی گفت: برنامه ای ترتیب داده شده تا در مدت دو هفته آینده سازمان های مردم نهاد با استاندار خوزستان نشستی داشته باشند و مسایل خود را در این نشست مطرح کنند.

مخمل زاده افزود: مسایل مالی، ثبت این سازمان ها و مساله دریافت مالیات از آنها مسایلی است که باید پیگیری شود که در این زمینه از طریق وزارت کشور و استانداری پیگیری می شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: فلسفه وجودی سازمان های مردم نهاد مبتنی بر این است که با استفاده از خلاقیت روزنه های جدیدی برای فعالیت ایجاد کنند و سازمانی که با اتکا به منابع مردمی و اعضای خود بتواند زمینه فعالیت را فراهم کند موفق است.

معاون امور جوانان این اداره کل ورزش خوزستان نیز گفت: هم اینک 54 سازمان مردم نهاد در این استان فعالیت دارند که فعالیت 31سازمان از این ها در اهواز متمرکز بوده و مابقی در شوشتر، خرمشهر، ماهشهر، آبادان، اندیمشک، ایذه، حمیدیه، باوی و کارون است.

ˈابراهیم نصیریˈ افزود: عمده فعالیت اینها اعتقادی و مذهبی و پژوهشی و فرهنگی است و زیر نظر چهار دبیرخانه متمرکز شده اند.

645/538

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا