گوناگون

فعالیت 25 مرکز آموزش مهارتی در اردبیل/ ارائه رشته ها متناسب با نیاز شهرستانها

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری بعد از ظهر جمعه در بازدید از طرح های عمرانی آموزش فنی و حرفه ای اردبیل تصریح کرد: ارائه آموزش های کیفی سرلوحع فعالیتی این مراکز بوده و در این راستا عملکرد تک تک مراکز در جلسات ماهانه بررسی، تحلیل و آسیب شناسی می شود.

وی با بیان اینکه بدنبال افزایش این مراکز طی سال های اینده هستیم، یادآور شد: در این خصوص مرکز آموزش فنی و حرفه ای کشاورزی مغان در زمینی به مساحت 30 هکتار در حال ساخت بوده و بزودی تکمیل خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به تلاش این سازمان برای تبدیل این مرکز به مرکز بین الملی کشاورزی تصریح کرد: با تبدیل این مرکز به صورت بین المللی می توان خدمات آن را در قالب بسته های مهارتی و فرهنگی به کشورهای همسایه ارائه کرد.

وی با اشاره به ارائه 315 رشته در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات در سطح استان متذکر شد: امسال تلاش خواهد شد که رشته های متناسب با نیاز مناطق و شهرستان های مختلف ارائه و آموزش داده شود.

صفری صفری با اشاره به آموز هاش ارائه شده در این استان در حوزه فنی حرفه ای یادآور شد: سرانه آموزشی این سازمان در سال گذشته حدود 3.8 ساعت بوده که در رتبه بندی استان ها، اردبیل جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین از کسب رتبه دوم کشوری این استان در شاخص بهره وری منابع انسانی خبر داد و عنوان کرد: بر اساس این شاخص اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اردبیل با نیروی انسانی کمتر کار بیشتری انجام داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا